Nipy stelt zich voor

nipy

Lid
Hey,

even mijzelf hier voorstellen.
Ik ben Nico en ben afkomstig uit Putte ( N.-Br. ) vlakbij de Belgische grens. Zelf ben ik een "inwijkeling " in Nederland : een Belg dus.
Eind februari hebben we besloten om onze 2 auto's eens om te ruilen voor een lang gekoesterde gedachte nml. een skoda octavia combi.
Vooral onze portefeuille vond dit een goede gedachte. Onze vorige auto was een volvo 850 T5 ( full option ), de andere een kia picanto.
De volvo reed lekker voor een young timer ( 1995 ) , maar was peperduur in onderhoud. Wel veel hulp gehad op het volvo850forum.
Na de bestelling van de : skoda octavia elegance attractive business cappucino beige - eind februari, mochten we deze vandaag gaan afhalen.:yeah: in Roosendaal ( Arnold de rijk - verkoop was uitstekend ).
Jongens, wat een feest.
Ik kan me ( voorlopig na 65 km ) alleen maar lovend uitdrukken voor de skoda.
Nog een hoop te lezen ( instructieboekje )en te testen, maar daar wordt aan gewerkt:xyxthumbs:.
De foto's volgen nog zeker met specs.

groeten,

( een zeer tevreden ) Nico

octaviabas

Senior Member
welkom , en veel plezier met de skoda...

:ot:
maare... " Jongens, wat een feest." , na het rijden met een T5 :smirk:
Heb zelf een 2-3 weken een T5 te leen gehad, manmanman.. ik wist het wel als ik me de benzine kon veroorloven... wat een bak.
cw van een zeecontainer , maar 911jes eruit trekken :D

nipy

Lid
Verrassende keus na een Volvo! Eveneens welkom!
Ja, volvo for life, he. :).Maar we ( mijn vrouw en ik ) vinden de skoda zeer
mooi ( jaren geleden al eens gaan kijken in de showroom, hadden we het toen al maar gedaan ) De volvo was met een jaarlijkse onderhoudsrekening van gemiddeld 1800 euro ( 4 jaar mee rondgereden ) toch aan de fikse kant.:407:.
Er ging echt constant iets kapot ( dit waren dan notabene " kwaaltjes " : iedereen had ze wel eens ?? ).
En we reden maar een goede 10 000 km per jaar .Het verbruik was gemiddeld 12,5 l/100km
Maar in ieder geval bedankt voor de " ontvangst "hier.

gr.

Nico

Hartelijk welkom op dit forum!
Ik hoop nog eens van je te horen of je Skoda wat rijeigenschappen betreft het tegen je vorige T5 op kan nemen....

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , je zult ongetwijfeld heel veel plezier aan je O2 beleven. Als ik het kon kocht ik me meteen een O2 man man wat een pracht machine , als ik er eentje zie dan begin ik spontaan te watertanden.

Gieliovd

Forumguru
Welkom Nico,

Veel plezier met je nieuwe wagen. Ik ga er vanuit dat je vééél geld gaat besparen op deze manier!

Bovenaan Onderaan