Frankie
Actief lid
Hoi...
wij hebben inmiddels 5 Octavia's binnen ons bedrijf (6 als je mijn eerste nog meetelt . Twee keer een Ambiente met ieder een 1.9 TDI blok, twee keer een BE met beide een 2.0 TDI (non-DPF) en nu sinds eind deze week een Belgische Elegance met diverse opties (met b.v. de nieuwe Lyra velgen) met tevens een 2.0 TDI. Maar of die DPF is weten we niet zeker. De auto is van LeasePlan BE en de collega heeft niet expliciet een DPF versie besteld. Echter, hij heeft een onderhouds interval van 15.000 ipv 30.000 bij ons te horen gekregen en hij MAG geen longlife olie gebruiken (dikke sticker onder kap). Dan duidt het toch op een DPF, niet ? Daarbij vermelden de papieren 136 ipv de officiele 140pk. Of heeft dat domweg met een grens te maken binnen het wegenbelastingsstelsel van Belgie ?
Thanks !!
wij hebben inmiddels 5 Octavia's binnen ons bedrijf (6 als je mijn eerste nog meetelt . Twee keer een Ambiente met ieder een 1.9 TDI blok, twee keer een BE met beide een 2.0 TDI (non-DPF) en nu sinds eind deze week een Belgische Elegance met diverse opties (met b.v. de nieuwe Lyra velgen) met tevens een 2.0 TDI. Maar of die DPF is weten we niet zeker. De auto is van LeasePlan BE en de collega heeft niet expliciet een DPF versie besteld. Echter, hij heeft een onderhouds interval van 15.000 ipv 30.000 bij ons te horen gekregen en hij MAG geen longlife olie gebruiken (dikke sticker onder kap). Dan duidt het toch op een DPF, niet ? Daarbij vermelden de papieren 136 ipv de officiele 140pk. Of heeft dat domweg met een grens te maken binnen het wegenbelastingsstelsel van Belgie ?
Thanks !!