No problems

Hoi vrinden,

Als ik regematig lees over de overigens kleine probleempjes die jullie tegenkomen,moet ik eerlijk zeggen:ik heb een probleemloze O2.
Nooit geen geschuur , geklapper, gekraak enz.
Bj April 2006 , 65.000 km.
Zijn er meer die geen probs hebben?

Vr,gr,

Aaron

blacktdi

Actief lid
Geen problemen gehad want het kraken van de vering en die kl... stream radio vind ik eigenlijk geen probleem, meer een tijdelijke ergernis. Verder prima auto, het enige is, wat ik al meer heb aangegeven, dat ik wat emotie mis in de Skoda. Alles werkt eigenlijk te perfect denk ik.

___JC___

Forumguru
Geen problemen gehad want het kraken van de vering en die kl... stream radio vind ik eigenlijk geen probleem, meer een tijdelijke ergernis. Verder prima auto, het enige is, wat ik al meer heb aangegeven, dat ik wat emotie mis in de Skoda. Alles werkt eigenlijk te perfect denk ik.

Ja als problemen geen probleem zijn dan zou iedereen tevreden zijn.
:xyxthumbs:

Frankie

Actief lid

Emotie betekent dus dat er dingen mis moeten gaan ?? Echt waar, ik heb mijn 2e O2, met bij-elkaar nu 220.000Km en beleef nog steeds emotie als ik erin rij !!! Ik vind de evenwichtigheid van de O2 (te "zakelijk" voor anderen) en balans juist de meeste emotie opwekken.

Matra_Murena

Actief lid
Hier werkt ook alles nog perfect. Gelukkig wel, en dat is al de tweede O2 waarbij alles goed gaat... Gelukkig maar. Hopen dat ik zoveel auto-geluk blijf houden! :)

Steve

Senior Member
Hier gaat niet alles perfect helaas.
Er zit een rammeltje in het linker voorportier maar dat word 11 feb verholpen.
En ook is mijn Columbus niet helemaal lekker, het apparaat heeft zichzelf al 20x vanzelf gereset in 1 week tijd.
Gaan ze nog even naar kijken op 11 feb en anders bestellen ze een nieuwe.

Eigenlijk is dit offtopic maar wilde het toch even kwijt.

ook hier alles perfect...

2 jaar en 60.000km zonder ook maar één probleempje! (alleen een olieverbruik van 1:6000...)
Las trouwens in een Duits autoblad een onderzoek van de DEKRA (een soort TÜV), dat de O2 één van de minst storingsgevoelige auto's op de markt is.... Ik zal ff kijken of ik 't artikel kan scannen en in het juiste draadje kan plaatsen....

Bovenaan Onderaan