Nog 1 nachtje slapen

Mick

Actief lid
Eindelijk is het dan zover. Morgen mag ik mijn in september bestelde Octavia ophalen. Het heeft lang geduurd, maar dan heb je ook wat. Het duurde wat langer omdat hij op een 2006 kenteken gezet moest worden van mijn werkgever.Na 4,5 jaar VW golf Tdi met 229000km, dan nu eindeijk de Octavia.
Ik kan bijna niet wachten, om te ervaren hoe hij rijd, en helemaal met de DSG bak.

Vanaf morgen: Octavia 2 Combi Elegance, 1.9 Tdi DSG, Graphite Grey, Stream, Maxidot en netafscheiding /forum/images/graemlins/489.gif /forum/images/graemlins/489.gif

Hoppe

Lid
Dat wordt een lang nachtje, tenminste dat had ik zelf wel. Ik weet zeker dat het je niet gaat tegenvallen, ik vind de auto veel beter zitten dan een Golf. Zelf heb ik geen DSG bak, ik trek best vaak een zware kar of caravan en dan vergt toch wel veel van de bak. Ook de maxidot heb ik niet maar die mis ik ook niet echt. Ik heb hem 02-01-06 op gehaald en ik vind hem prachtig. Ik heb er al 450 KM op staan en dat was genieten. Veel plezier morgen en de natuurlijk de komende jaren. Laat morgen maar ff weten wat je er van vind. /forum/images/graemlins/baby012.gif

ougie

Forumguru
Mick het is 22.25 uur en je ben off-line. Waarschijnlijk een poging te doen om in slaap te vallen. Lukt vast niet. Mocht je nog inloggen, veel plezier morgen. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif /forum/images/graemlins/473.gif

texas

Nieuw lid
Ja man, geweldig spannend. /forum/images/graemlins/1761.gif

Ik ben volgende week aan de beurt /forum/images/graemlins/koffie.gif

gr

Texas /forum/images/graemlins/489.gif

Henny

Actief lid
Mooi hoor! Ik moet ook nog wachten. Vorige week bij de dealer geweest. de auto stond gepland voor productie in week 51, maar dat is verlaat en is nu week 1 van dit jaar geworden ... /forum/images/graemlins/frown.gif Nu maar duimen dat dit ook echt zo is.
Veel plezier met je nieuwe auto!

higgy

Forumguru
Henny, wat bedoel je hier links met
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Mijn auto: was een Octavia I (of II eigenlijk)

[/ QUOTE ]

Blacky

Forumguru
Hoi Mick
Hoe slapeloos ben je de nacht door gekomen? En hoe bevalt de O2. Hoeveel kilometer staat er al op de teller. Veel rij plezier.

Mick

Actief lid
De nacht moeilijk doorgekomen, maar dat kwam niet door de nieuwe auto, maar door een ziek kind in huis. De kop is eraf en de eerste 150km zitten erop. En wat een plezier is het om in deze wagen te rijden. De luxe uitstraling binnenin, de mooie chromen neus, en de heerlijke DSG.
Was even bang dat de dashbordverlichting niet zo mooi zou zijn als in de VW (blauw met rood), maar het met de PDA in de Brodit, de stream en de verlichting van de DSG is het toch wel erg mooi in het donker.
Zo en nu maar lang genieten en veel veilige kilometers.
Maxidot werkt erg plezierig. Coming/leaving home tijden makkelijk in te stellen, en diverse andere instellingen zijn mogelijk, behalve het selecteren van de nederlandse taal.Dan maar in het engels.
Vanaf heden: O2 combi elegance 1.9Tdi DSG, maxidot, graphite grey en netafscheiding.

hbo

Lid
veel (rij)plezier, ik moet nog 2 weken wachten, dan kan ik in mijn 1.9 TDI EDITION 100 gaan rijden...

Henny

Actief lid
Henny, wat bedoel je hier links met
Mijn auto: was een Octavia I (of II eigenlijk)

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Inderdaad, vanwege de geschiedenis. De vader van een vriendje van de lagere school van me had in de eerste helft jaren '60 ook al een Octavia. Dus de vorige Octavia is de 2e Octavia die Škoda gefabriceerd heeft en die had ik.
Ik wacht nu geduldig op een Octavia III.

/forum/images/graemlins/ot.gif
precies. hier een link naar wat fotootjes van de eerste Octavia, ook al als "combi" te krijgen, ik heb hem in Praag zien rijden!

http://www.skoda-auto.com/cze/100/history/1960.htm

p.s. klik het 'vergrootglas' voor grotere foto's
p.p.s. klik de andere jaartallen aan om meer moois te zien

[/ QUOTE ]

Hier in het Nederlands: http://www.skoda.nl/100jaar/klassiekemodellen.jsp
Klik op de wagen tussen 1960-1965

Bovenaan Onderaan