Nog 3 nachtjes slapen........

mothergoose

Actief lid
Het is eindelijk zover. Ik heb hem al zien staan bij de dealer (Kreijne Hoogland) en heb mijn radio afgegeven voor het inbouwen. Dinsdag kag ik na 6 weken mijn 1.9TDI DSG combi elegance in sahara beige ophalen en mag ik mijn Mondeo laten staan /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Even nog een vraag vooraf, ik heb heel wat meldingen doorgelezen, maar kan de topic over het inrijden van de auto ivm het voorkomen van een bijgeluid van de motor. Kan iemand me nog vertellen waar ik rekeing mee moet houden, vooral ivm de DSG.

Daarnaast kon ik ook de topic van de diverse banden merken niet meer vinden.... Bij mij zitten er Conti's onder, maar heb om Michelin gevraagd. Is er iemand met ervaring van de conti banden?

Alvast bedankt, Jurgen

Octaviarijder

Actief lid
Ik heb conti's onder mijn Oc1 liggen en ben er heel tevreden over, echter met de kou zijn ze echt loeihard en ben je geneigd uit te stappen om te kijken of je niet op je velgen rijdt. Ik ga volgend jaar denk ik ook maar voor de winterbanden.

mothergoose

Actief lid
Octaviarijder, is het banden geluid in de zomer dan wel binnen de perken?

Ik kan niet wachten tot dinsdag, maar wil geen teleurstelling....

Karstieman

Forumguru
Alvast veel rijplezier Mothergoose.
Bij het inrijden gewoon niet teveel toeren maken en niet te fors gas geven. Dit is trouwens best frusterend /forum/images/graemlins/wink.gif , maar ja, je wil je nieuwe auto natuurlijk wel zo goed mogelijk inrijden !!
Oh ja, het bandgeluid is echt niet erg hoor !

mothergoose

Actief lid
Net een telefoontje van de dealer gekregen..... Ik ehb er Michelin's onderzitten vanaf morgen.... /forum/images/graemlins/473.gif /forum/images/graemlins/473.gif

Gefeliciteerd met je Michelins. Ik wou dat ik ze had (nu wel maar dat zijn winterbanden) voor de zomer nog Bridgestones en die zijn niet zo comfortabel.
Over het inrijden niet te veel problemen maken. Rustig gasgeven. De DSG schakelt snel over en dan maak je niet teveel toeren.

ougie

Forumguru
Kalmanbeginnen, veel rijplezier en veel veilige kilometers toegewenst /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Henny

Actief lid
Heel veel plezier!
Maar eh, vanuit een Mondeo, ben benieuwd hoe het bevalt.
Ik heb trouwens Dunlops eronder zitten. Erg stil volgens mij. Vorige had Firestones, maar dat was de O1.

</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Bedankt allemaal, morgen laat ik het resultaat weten.... 14:30u is D-time /forum/images/graemlins/smile.gif

[/ QUOTE ]

/forum/images/graemlins/koffie.gifTis al 19.00 uur geweest en nog niets gehoord! /forum/images/graemlins/koffie.gif

Bovenaan Onderaan