Nog 4 nachtjes slapen tot mijn O2 Business Edition

Zojuist een afspraak met de dealer gemaakt: de auto is binnen en gaat vanmiddag weg voor de waxguard laag. Dan de trekhaak monteren en het kenteken aanvragen. Als alles goed gaat kan ik 'm vrijdagmiddag ophalen
smile.gif
yeah.gif

vraagt de garagist de nummerplaat in Nederland aan?

Hier in belgie moet je dat gewoon zelf doen, in iedere provincie is er een kantoor waar je je nummerplaat kunt afhalen (ev kan je ze laten opsturen).

Daniel

Lid
Als je een nieuwe auto koopt wel ja,als je b.v een auto invoert uit belgie of duitsland dan moet je het zelf aanvragen bij het rdw
Maar (zoals je weet?) in nederland blijft het kenteken bij de auto zelf als je hem verkoopt,en in belgie blijft het kenteken bij de persoon.

ahzo, in nederland is het ook op zijn frans gedaan (kenteken blijft bij wagen).

ook knap lastig als je om de 2 jaar een nieuwe wagen koopt, kan je steeds je nummerplaat opnieuw van buiten leren
tongue.gif

higgy

Forumguru
Plus wij 'Ollanders kunnen pochen met ons nieuwe kenteken (kijk eens: een nieuwe oto uit juli 2006!)
smile.gif
yeah.gif

</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Plus wij 'Ollanders kunnen pochen met ons nieuwe kenteken (kijk eens: een nieuwe oto uit juli 2006!)
smile.gif
yeah.gif

[/ QUOTE ]

das gewoon typisch hollands, ga maar op verlof, de enige 2 die je eruit kan halen zijn duitsers en hollanders.

Re: Nog 4 nachtjes slapen tot mijn O2 Business Edi

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

das gewoon typisch hollands, ga maar op verlof, de enige 2 die je eruit kan halen zijn duitsers en hollanders.

[/ QUOTE ]

Ga je hier nou ook al alle NL-ers beledigen... het is ook op elk forum hetzelfde :tongue:

SkodaMan

Actief lid

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Roeligan</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Imhotep</font><hr />

[/ QUOTE ]

Ga je hier nou ook al alle NL-ers beledigen... het is ook op elk forum hetzelfde :tongue:

[/ QUOTE ]

Da's een compliment toch?

Ik zit imhotep gewoon te stangen, we zitten op meer forums dan hier
wink.gif

ik begin zo stilletjes aan te vermoeden dat Roeligan mij stalkt, eerst hier, dan ook nog op het cpc forum...

Nog 1 nachtjes slapen tot mijn O2 Business Edition

Volgens de garage zijn ze nu de trekhaak aan het monteren. Morgen om 13.00 uur wordt ie echt van mij.

Re: Nog 1 nachtjes slapen tot mijn O2 Business Edition

Waarschijnlijk niet, kwam net 'toevallig' in de buurt van de dealer en kon 'm zien staan in de werkplaats. mmmm, ziet er erg mooi uit. Nog 17 uur...........

En volgens mij ben je de eerste met deze Edition.....Alvast gefeliciteerd.

Die van mij kan ik ook morgen ophalen......om 14.00 uur. Zal zaterdag met mooi weer wat fotos maken en in de gallerij zetten.

Dankjewel, jij ook gefeliciteerd met je Business Edition. Het gaat er tenslotte niet om hoe laat je 'm krijgt, maar DAT je 'm krijgt. Dat wordt de rest v.d. dag lekker sturen. En Biggs, als je heel ver naar het zuiden afzakt (of ik naar het noorden ga) komen we elkaar misschien wel tegen (hoewel, Friesland N.O. Brabant is wel heel ver uit elkaar). Het aftellen is en elk geval in volle gang.
Nog 5 uurtjes...........

Hij is binnen

Ik heb 'm, het is helemaal geweldig. Mijn fabia was een goed auto maar dit is echt geweldig. Helemaal super.

Re: Hij is binnen

Ik heb 'm ook, ga dit weekend lekker wat kilometers maken en genieten. Foto's volgen.

@Boudewijn: Ik hoop dat we binnenkort eens een meeting met de forumleden hebben, kan ik eens kennis maken met de gezichten achter de namen

En ik heb hm gisteren ook opgehaald. Heerlijke auto, vandaag maar alvast even heen en weer naar friesland geweest, hoppa, 450 kms er alweer op...
grin.gif

Alles perfect, even met de menu's in de maxidot lopen stoeien om de juiste instellingen te krijgen, instellingen radio is nog niet optimaal, maar geen klachten tot nu toe.

Ik heb een nokia ck-7w carkit met de kabels waar Richyk ons op wees in laten bouwen en het werkt voortreffelijk. Voor de rest een Acer N35 met tomtom in een mooi passende brodit proclip met specifieke houder voor de Acer....

Jullie ook gefeliciteerd met je bolide ! Veel rijplezier toegewenst !

Hier even een foto :

Bijlagen

• 33376-octavia_ jasper_o1.jpg
    33376-octavia_ jasper_o1.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 45

En nog een foto( weet niet hoe ik er 2 in 1 bericht kan stoppen)

Bijlagen

• 33380-octavia_ jasper_o2.jpg
    33380-octavia_ jasper_o2.jpg
    64,1 KB · Weergaven: 53
Bovenaan Onderaan