Nog 8 weken wachten

Hallo medeforumurs!

Sinds afgelopen vrijdag mag ik mijzelf ook scharen tot het elite groepje van Skoda bezitters! Ik heb mijn handtekening gezet onder de aankoopnota van een zilveren Fabia Combi 1.9 TDi. Nu maar wachten tot hij er is want de levertijd is 8 tot 10 weken, maar zoals altijd...... wat lekker is duurt lang!!

blacktdi

Actief lid
gefeliciteerd, het zal het wachten zeker waard zijn, welkom op de site. /forum/images/graemlins/yeah.gif

Fabia

† In Memoriam
En weer een nieuw lid van de als maar groeiende Skodafamilie. /forum/images/graemlins/529.gif

Hetzer

Forumguru
Welkom, welkom, welkom , weer een nieuwe Skoda rijder op dit Forum!! /forum/images/graemlins/473.gif

Berry

Senior Member
Welkom Welkom zeer goede keus en met de mooooiste motor voor de Fabia /forum/images/graemlins/473.gif

Joeri

Actief lid
Daar sluit ik me bij aan Berry, welkom en veel plezier met het wachten. Die folders zijn na 10 weken meestal helemaal versleten /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Fabia

† In Memoriam
Ach, dan heb je een goede smoes om weer eens langs de dealer te gaan. Mijn foldes zijn versleten, mag ik een nieuwe en mag ik ff in een O2 zitten.

gewoon iedere avond voor het slapen gaan even de folder bekijken en voor je het weet zijn die paar weken voorbij......... /forum/images/graemlins/winkie.gifoh ja en welkom op het forum!

Bovenaan Onderaan