Nog een nieuwe erbij :-)

Goeden dag allemaal; mijn naam is Fabian.

Ik kom uit Den Haag ben 32 jaar en over enkele weken mogen wij onze Octavia Combi ophalen bij de dealer. Hiervoor had ik een Seat Toledo uit 2014. Destijds nieuw gekocht maar nu toch opzoek geweest naar iets anders.

Het betreft een occassion uit 2014 in de uitvoering Elegance Business met de 1.4 tsi gekoppeld aan de 7 traps dsg automaat met als extra's sportstoelen en een panorama schuifdak. Al dit moois is voorzien van een rode lak. En zoals iedereen hier vast óók weet; de rode zijn het snelst ;)

Cordoba

Forumguru
Welkom Fabian, dus voor een iets langere wielbasis gegaan. Welke kleur rood heb je? Rode Octavia's zie je niet veel, maar als ik me niet vergis zijn ze er in Corrida Red, en de naam van het andere rood ben ik even kwijt.

Welkom Fabian, dus voor een iets langere wielbasis gegaan. Welke kleur rood heb je? Rode Octavia's zie je niet veel, maar als ik me niet vergis zijn ze er in Corrida Red, en de naam van het andere rood ben ik even kwijt.
Ja de Corrida Red; dat is een uni lak ipv metalic wat de andere rode wel is. Daar weet ik de naam ook even niet van

Bovenaan Onderaan