Nog een skoda rijder erbij.

Na 10 jaar in een bestelbus te hebben gereden (Citroen Jumper) rijd ik sinds een half jaar in een Skoda Fabia 1.4 mpi comfort plus.
Ik ben 34 jaar, woon (nu nog) in Vaassen en ga binnenkort samenwonen in Amersfoort.

De Skoda bevalt erg goed, het is een fijne auto en tot nu toe hebben we er bijna probleemloos in gereden. Er waren wat kleine dingen maar dat viel nog onder de garantie.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik van baan ben veranderd en daardoor meer ga rijden. Aangezien het verbruik van mijn auto erg hoog is zit er ik eraan te denken om een LPG installatie te laten inbouwen. Ik kan natuurlijk een andere auto kopen maar ik blijf het liefst in de fabia rijden omdat het zo goed bevalt en het een betrouwbare auto is.

Ik hoop hier ervaringen te lezen over het rijden en laten inbouwen van LPG.

woozie

Actief lid
Hoi Charlotte!

Welkom!
Wat voor kleine probleempjes heb je in het begin gehad bij je Fabia?

Wat een veranderingen.. verhuizen en samenwonen, nieuwe baan..

veel plezier op het forum!

mmarechal

Actief lid
Hallo Charlotte, welkom op dit forum en leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de Fabia. Je zult hier ongetwijfeld antwoorden vinden op jouw vragen omtrendt het inbouwen van een LPG installatie.

Bedankt voor het warme welkom!

@woozie, we hadden een probleem met de regeling van de verwarming en ventilatie. Dat ging een beetje zijn eigen gang zodat we regelmatig zaten te zweten omdat de verwarming ineens aan ging of hard ging blazen. Een paar weken geleden ging de thermostaat kapot en die is vervangen (lang leve de garantie)
Het enige probleem dat we nu nog hebben zijn de ruitenwissers, er zitten nieuwe wisserbladen op maar aan de bestuurders zijde maakt hij de ruit niet goed droog wat heel vervelend is.

skodaoctavia2

Actief lid
Welkom Charlotte op dit informatieve en gezellige Forum. op vragen zijn hier meestal de antwoorden wel te vinden.
veel plezier van je fabje

DareDevil

Actief lid
Na 10 jaar in een bestelbus te hebben gereden (Citroen Jumper) rijd ik sinds een half jaar in een Skoda Fabia 1.4 mpi comfort plus.
Ik ben 34 jaar, woon (nu nog) in Vaassen en ga binnenkort samenwonen in Amersfoort.

De Skoda bevalt erg goed, het is een fijne auto en tot nu toe hebben we er bijna probleemloos in gereden. Er waren wat kleine dingen maar dat viel nog onder de garantie.
Ik heb me hier aangemeld omdat ik van baan ben veranderd en daardoor meer ga rijden. Aangezien het verbruik van mijn auto erg hoog is zit er ik eraan te denken om een LPG installatie te laten inbouwen. Ik kan natuurlijk een andere auto kopen maar ik blijf het liefst in de fabia rijden omdat het zo goed bevalt en het een betrouwbare auto is.

Ik hoop hier ervaringen te lezen over het rijden en laten inbouwen van LPG.

Hallo Charlotte,

Welkom op het forum hier!!

Bovenaan Onderaan