Nog een Skoda rijder

Even voorstellen,

Ik ben Jeroen en woon met vriendin en zoontje in Hoofddorp.
Vanwegen onze gezinsuitbreiding waren we opzoek naar een nieuwe auto die wat groter was dan onze Fiat punto.
Zijn meteen begonnen naar kijken voor een skoda omdat ik wel eens een skoda heb mee gekregen van de skoda/vw dealer waar de auto's van me werk in onderhoud zijn, ik kan maar 1 ding zeggen het rijd fantastisch :xyxthumbs:.
Heb hier al het 1 en ander gelezen op het forum maar dan gister eindelijk onze Skoda Fabia Combi Comfort 1.4 16v opgehaald.
Hij is dan wel van 2004 maar voor ons is het een nieuwe auto :grin:.

Fabia

† In Memoriam
Gefeliciteerd met de aankoop, daar ga je geen spijt van krijgen. En veel plezier op dit forum. Het enige waar je ff op moet letten is of de achterdeuren goed afgekit zijn, dat is een echte Fabia kwaal. Je kan het merken aan veel vocht in de auto en beslagen ramen. Bijna alle Fabia's zijn door de dealer opnieuw afgekit zo ook de mijne.

Gefeliciteerd met de aankoop, daar ga je geen spijt van krijgen. En veel plezier op dit forum. Het enige waar je ff op moet letten is of de achterdeuren goed afgekit zijn, dat is een echte Fabia kwaal. Je kan het merken aan veel vocht in de auto en beslagen ramen. Bijna alle Fabia's zijn door de dealer opnieuw afgekit zo ook de mijne.

Hoe kun je zien of de achterdeuren goed afgekit zijn?

Fabia

† In Memoriam
Dat is niet te zien, je merkt het alleen als de boel steeds beslaat en het condens van je ruiten afdruipt.

Even voorstellen,

Ik ben Jeroen en woon met vriendin en zoontje in Hoofddorp.
Vanwegen onze gezinsuitbreiding waren we opzoek naar een nieuwe auto die wat groter was dan onze Fiat punto.
Zijn meteen begonnen naar kijken voor een skoda omdat ik wel eens een skoda heb mee gekregen van de skoda/vw dealer waar de auto's van me werk in onderhoud zijn, ik kan maar 1 ding zeggen het rijd fantastisch :xyxthumbs:.
Heb hier al het 1 en ander gelezen op het forum maar dan gister eindelijk onze Skoda Fabia Combi Comfort 1.4 16v opgehaald.
Hij is dan wel van 2004 maar voor ons is het een nieuwe auto :grin:.

Gefeliciteerd met je aankoop, welke kleur heeft de auto?

ja de kleur das een goeie :tongue: op kenteken staat dat ie grijs is maar hij is een beethe blauw/grijs of hoe ze ook wel is noemen ijsgrijs.
Moet nog ff wat foto's maken en dan zet ik hem er wel ff op:)

Michel

Forumguru
ja de kleur das een goeie :tongue: op kenteken staat dat ie grijs is maar hij is een beethe blauw/grijs of hoe ze ook wel is noemen ijsgrijs.
Moet nog ff wat foto's maken en dan zet ik hem er wel ff op:)

Dan zal het wellicht Stone-Grey kunnen zijn, net als mijn vorige Fabia. Zie mijn foto's op dit forum.
Bij deze nog welkom op het forum en veel rijplezier met jullie Fabia.

nemo

Senior Member
Inderdaad je kan het niet zien. Wel kan je het vragen of de vorige eigenaar de achterportieren heeft laten afkitten.

En hoe kom je aan de gegevens van de vorige eigenaar als je hem bij een garage koopt..? Ik neem aan dat niet al die gegevens voorhanden zijn. (In dat geval heb ík een probleem, want de huidige berijder van mijn vorige auto krijgt een hoop te verduren!!)

Gieliovd

Forumguru
yep stone-grey is het, staat alleen grijs op me kenteken
RDW werkt met een zeer beperkt pallet aan kleuren.

Ben benieuwd wat er op een parelmoer auto vermeld staat op het kenteken.
En hoe kom je aan de gegevens van de vorige eigenaar als je hem bij een garage koopt..? Ik neem aan dat niet al die gegevens voorhanden zijn. (In dat geval heb ík een probleem, want de huidige berijder van mijn vorige auto krijgt een hoop te verduren!!)
Hoezo? Heb je iemand een rampenwagen aangesmeerd? :)

nemo

Senior Member
RDW werkt met een zeer beperkt pallet aan kleuren.

Ben benieuwd wat er op een parelmoer auto vermeld staat op het kenteken.

Hoezo? Heb je iemand een rampenwagen aangesmeerd? :)

Neehoor, zo slecht ben ik niet (of zo goed kan ik niet verkopen). Ik heb hem gewoon ingeruild en gezegd dat ik liever wat meer comfort wilde.. IPV 2000 euro aan repa's..

Bovenaan Onderaan