Nog een weekje

Net een belletje van de dealer gehad. Komende vrijdag kan ik hem komen halen. Dat wordt een slapeloze week want ik kan niet wachten om in mijn skoda octavia te gaan rijden.
489.gif

sitechris

Donateur
ja, elke dag telt. Maar het hangt er ook vanaf of de auto vandaag of maandag bij de dealer wordt afgeleverd. Ik hoop hem iig voor vrijdag te hebben, want vrijdag moet ik een groot stuk rijden (300 km). En dat doe ik natuurlijk het liefst met de Octi

willempi

Nieuw lid
Ik moet volgens de leasemaatschappij nog tot week 42 wachten op mijn 1.9TDI business edition
frown.gif
frown.gif

Ik wens jullie alvast veel rijplezier!

photek

Nieuw lid
Hoi ,

Ik moet ook nog enkele weken geduld oefenen .
In ieder geval iedereen succes met zijn nieuwe wagen en veel rijplezier

Besteld : O2 combi 1.9TDI / cappuccino beige / PDC / CH-LH / Nexus / CD lader / 8 LS / 4 wielen
tongue.gif

SmurfForLife

Actief lid
Je kan diverse chroomstrips nemen voor op je O2.
Bijv. boven je nummerplaat op je achterklep (deze heb ik genomen), op je deuren en op je achterlichten.

Ga naar www.milotec.de of vraag bij de dealer naar het milotec boek. Dit geeft een beter beeld dan op de website..

(Zie ook topic " Roomster Milotec ")

Roli

Lid
Zoals zovelen in dit draadje, word mijn wagen uitgeleverd in week 43 ( 1ste week november )

Dat zijn nog 4/5 lange weken :S

Hij is er.
489.gif
Afgelopen vrijdag hem opgehaald. Geen andere worden dan lof. Wat een waanzinnige auto. Heel erg degelijk en oer sterk. Ik moet nu nog helaas met beleid rijden omdat hij ingereden moet worden. Het was ook eerst wennen aan de regensensor en de radio maar na de manual gelezen te hebben. Werkt dit ook super. Voor de mensen die nog zitten te wachten, daar kan ik alleen het volgende tegen zeggen. Het is het wachten waard!!!

Gefeliciteerd!
Jij had toch cappuchino beige mét donker getinte glazen achter? Die krijg ik nl. ook. Hoe ziet dat eruit? Kun je een foto plaatsen?

Bovenaan Onderaan