Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Net een belletje van de dealer gehad. Komende vrijdag kan ik hem komen halen. Dat wordt een slapeloze week want ik kan niet wachten om in mijn skoda octavia te gaan rijden.
ja, elke dag telt. Maar het hangt er ook vanaf of de auto vandaag of maandag bij de dealer wordt afgeleverd. Ik hoop hem iig voor vrijdag te hebben, want vrijdag moet ik een groot stuk rijden (300 km). En dat doe ik natuurlijk het liefst met de Octi
Je kan diverse chroomstrips nemen voor op je O2.
Bijv. boven je nummerplaat op je achterklep (deze heb ik genomen), op je deuren en op je achterlichten.
Ga naar www.milotec.de of vraag bij de dealer naar het milotec boek. Dit geeft een beter beeld dan op de website..
Afgelopen vrijdag hem opgehaald. Geen andere worden dan lof. Wat een waanzinnige auto. Heel erg degelijk en oer sterk. Ik moet nu nog helaas met beleid rijden omdat hij ingereden moet worden. Het was ook eerst wennen aan de regensensor en de radio maar na de manual gelezen te hebben. Werkt dit ook super. Voor de mensen die nog zitten te wachten, daar kan ik alleen het volgende tegen zeggen. Het is het wachten waard!!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.