Nog even voorstellen

Hallo,

Ik ben Anke Kooistra. 45 jr
Getrouwd met Erik. We hebben twee kinderen. Niels (10) en Nynke (8). Wonen in Lauwerzijl (Gr).

Rij dagelijks in een Octavia Combi 1.9 TDI. Uit 1999. Km stand staat nu op 545.103
Heerlijke auto!!

Al sinds mijn 16e roep ik dat zodra ik mijn rijbewijs haal koop ik een Skoda. Waarom? Niemand in de familie of in de buurt had er één, maar ik zag advertenties en was verliefd.
Gespaard en ja hoor, op mijn 18e haalde ik mijn rijbewijs. Ging dezelfde dag naar de Skoda dealer en bestelde mijn nieuwe Skoda 105L.

Werd na paar jaar lid vd Skoda club. En ben dat nog steeds. Sinds een anderhalf jaar ongeveer ben ik medebeheerder van de Skoda Club Facebook pagina. Leuk!!

Verder hebben we nog meer Skoda's thuis. Oudere. Okkie is de jongste.
Samen met Erik is Skoda onze hobby. Zo hebben we elkaar ook ontmoet. Club maakte een reis naar Tsjechië. Ik vanaf Rotterdam en Erik vanuit Groningen. Jaar later ben ik naar het hoge noorden verhuisd. We verzamelen heel veel. Hebben modellen, boeken, foto's, folders etc.

In febr 2012 is helaas onze gehuurde loods afgebrand. Met onze 5 Skoda's, klapcaravan, Mercedes camper en al onze onderdelen.
Waaronder ook mijn aller eerste Skoda. Mijn 105L kreeg ik in 2008 cadeau van de tweede eigenaar.
Maar de hobby blijft.

Groetjes,
Anke

Odin

Senior Member
Welkom op het forum hier. Mooie introductie. Erg zuur van de loods, zeker met zo veel tijd en energie in de hobby.

Bovenaan Onderaan