Nog langer wachten

MaBangbao

Nieuw lid
Net gebeld naar S-Point in Amsterdam om te kijken wanneer mijn nieuwe O2 afgeleverd zou kunnen worden.
Blijken er 120 auto's te staan die in januari uitgeleverd moeten gaan worden. Dus konden helaas nog geen datum noemen.
Nu zul je vast zien dat die van mij nr 120 gaat worden. /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

Lease zeker?
Ik heb hetzelfde probleem...besteld in oktober, aflevering 12 januari a.s.
En bij de dealer (Skoda Alkmaar) staan er zo'n 40 te wachten op hun baasje.

Michel

Forumguru
Ik weet hoe het voelt, want ik heb bijna 15 weken moeten wachten op mijn Fabia.
De dealer (eveneens S-Point) vertelde me toen ik hem begin november afhaalde dat ze nog veel leaseauto's (ik geloof dat hij het over +/- 100 stuks had) in november moesten afleveren, omdat de leasemaatschappijen ze niet meer in december op kenteken willen hebben.

Tsja dat hebben we aan ons zelf te danken, hadden we maar niet voor de steeds populair wordende Skoda moeten kiezen, hahaha.
Ik heb goede hoop op aflevering in de eerste week van januari....

ook ik kan mijn O2 (besteld begin oktober) op 5 januari ophalen bij Lughtstra in H'lem. nog even geduld dus.
't is voor het eerst dat ik verlang naar het einde van de vakantie.

Droopy

Actief lid
Mabangbao,

succes met het wachten, ben er ook al bezig sinds half september, maar het einde is in zicht, en hij staat al bij de dealer, dus zodra hij mag (van de lease) dan gaan met die banaan /forum/images/graemlins/yeah.gif

___JC___

Forumguru
Ik heb mijn Octy vorige week besteld. Dealer gaf een levertijd van 6 tot 8 weken. Heb bericht gehad van de leasemaatschappij, verwachte afleverdatum 04/03/2006...
/forum/images/graemlins/frown.gif

Wiseguy

Actief lid
Ik heb laatst van mijn dealer begrepen dat er inderdaad heeeeeeeeeeeeeeeel veel ocit's aan zitten te komen in januari. Daar gaat het exclusieve van onze octi.... nou ja, het straatbeeld knapt er in ieder geval ook wel aardig van op nietwaar? /forum/images/graemlins/grin.gif Ik kan maar geen genoeg krijgen van die achterlichten.... is toch een geweldig gezicht als je die ineens ziet rijden? Is weer eens wat anders dan alle andere achterlichten nietwaar? /forum/images/graemlins/cool.gif

Karstieman

Forumguru
Als de bestelde lease Skoda's begin volgend jaar allemaal de weg op mogen zie je nog meer van die achterlichtjes !

ougie

Forumguru
Hoe populairder hoe hoger de prijs. Misschien nog net op tijd gekocht. Ingeruild voor een Impreza,,,,,waar net weer een nieuw model van uitkomt,,, /forum/images/graemlins/shocked.gifALWEER, ja alweer het 3e model sinds 2001. Door wordt het merk en model niet populairder mee. Hopelijk houdt de Octavia II het langer vol. /forum/images/graemlins/crazy.gif

Jan_Hein

Actief lid
Mijn Octavia is op 25 november besteld bij LUGTSTRA.
Zou begin januari geleverd worden (4-6 weken)? Het lijkt me wel rap, maar misschien is er verschil tussen lease en privé ? Weet iemand dat???
Ben ontzettend benieuwd !!!!!

Groeten, Jan-Hein

JeroenT

Nieuw lid
Ben ook zeer benieuwd. Prive besteld op 12 december bij Hegeman. Productie week 2, dus voordat ie er is zal het ook wel een week of 5 a 6 zijn.. Wachten duurt lang.

Henny

Actief lid
Wij hebben de auto 19-11-2005 besteld en hij zou in week 51 gemaakt worden, maar op die zaterdag geïnformeerd en het was week 2 geworden. Deze week nog niet nagevraagd of het inderdaad gelukt is....
De aanvankelijke leverdatum van 12-1 is dus daarmee ook verschoven.

Bovenaan Onderaan