(Nog) niet werkende functies

t.m.stiegelis

Nieuw lid
Heb sinds een week mijn nieuwe O2 TSI 1.4 elegance BL. Erg blij mee.
Er zitten een boel functies op, maar zijn er ook een hoop uitgeschakeld/ niet geactiveerd. Waarom weet ik niet.
Functies die nog niet werken zijn oa.
* dagrijverlichting
* cornerfunctie
* rainclosing
* nog 1x wissen van de ruitenwisser nadat deze is geactiveerd met de sproeifunctie (voor de laatste druppels)
* en misschien nog wel meer die ik niet weet......
En hoe kom je er achter?

Ronnie

Forumguru
Kan iemand (of de dealer) zo uitlezen met VAG-COM, via diagnosestekker en laptop aan de auto.

Zie ook Topic "vag-com"

yup

Lid
Er zitten een boel functies op, maar zijn er ook een hoop uitgeschakeld/ niet geactiveerd. Waarom weet ik niet.
* dagrijverlichting
* cornerfunctie
* rainclosing
* nog 1x wissen van de ruitenwisser nadat deze is geactiveerd met de sproeifunctie (voor de laatste druppels)
En hoe kom je er achter?

1x wissen van ruitenwisser nadat deze is geactiveerd doet hij pas na 15 km/u ofzo he? Dat doet ie niet als je slstaat.

Rainclosing werkt niet zo heel goed heb ik vaker gehoord.

Heb je maxidot ? (groot beeld in het midden van je tellers?) dan kan je sommige dingen zelf activeren/uitschakelen, ik heb het zelf helaas niet dus kan ik je niet ermee helpen.

t.m.stiegelis

Nieuw lid
1x wissen van ruitenwisser nadat deze is geactiveerd doet hij pas na 15 km/u ofzo he? Dat doet ie niet als je slstaat.

Rainclosing werkt niet zo heel goed heb ik vaker gehoord.

Heb je maxidot ? (groot beeld in het midden van je tellers?) dan kan je sommige dingen zelf activeren/uitschakelen, ik heb het zelf helaas niet dus kan ik je niet ermee helpen.

Heb maxidot en idd kun je een boel instellen.
Sommige dingen kun je aanvinken alleen werkt het niet :confused:.
Ook de sproeiers werken niet als de auto rijdt (kun je volgens mij ook niet instellen met MFD).
Waarom zetten ze alles uit? De meeste mensen willen alle opties aan hebben, toch?

Octavia_II

Actief lid
* dagrijverlichting
* cornerfunctie
Als je de verhalen hier op het forum leest, dan lijkt het wel of deze standaard NIET aan staan... :smiley29:

* rainclosing
Heb ook vaker gehoord dat deze funktie die niet altijd vlekkeloos schijnt te werken.... :crazy:

Achter of voor ruitenwissers?

Je hebt er al wel heel veel gevonden ! :grin:

En hoe kom je er achter?
Bij toeval, lezen in de handleiding of op dit forum :489:.

Groet,

Charlie

Bovenaan Onderaan