Nog ongeveer 50 nachtjes slapen...

Hey mensen,

Enkele maanden geleden heb ik mijn eerste nieuwe auto gekocht en hoewel ik mijn Peugeot 309 met pijn in mijn hart weg doe zie ik vooral uit naar mijn nieuwe:

Fabia Greenline in de kleur Pacific Blue
acc: middenarmsteun, dakrailing & trekhaak

Ik ga de auto gebruiken voor mijn werk en zal er daardoor een goeie 1000 km per week mee gaan rijden...(hoera voor cruise-control)!! Ik zal dus ook wel eea. plaatsen in het verbruik-topic voor de mensen die willen weten hoe zuinig de Greenline rijdt (kan rijden).

Als het goed is wordt hij uiterlijk half september geleverd, maar de dealer gaf aan dat NL meer productie toegewezen heeft gekregen, dus misschien komt is al eerder...

corsaar

Senior Member
Hallo speedy_han.

Leuk idee wachten op een nieuwe auto.
Alleen het afscheid nemen van de oude kan ik niet plaatsen.
Met pijn in je hart !

Ik heb hem besteld bij Verspaget in Eindhoven.

En die pijn zit hem vooral in het feit dat ik nu een auto rij van 850 kg met een 1.4 benzine en als ik dan lees hoe de nieuwe 1.2 tdi rijdt...ik hoop maar dat ie voldoende pit heeft (ook al heb ik hem natuurlijk gekocht vanwege zijn verbruik, geen belasting en al het luxe van een nieuwe auto :baby012:

RogerS

Forumguru
Een Peugeot 309 was mijn eerste auto. Een 1.6 SR uit 1998 (de zogenaamde luxe uitvoering omdat deze elektrische ramen voor had en velours bekleding....) met 75 PK. Was niet vooruit te branden en lustte nog wel een slokje. Hij heeft mij in de 2 en half jaar (1992 - 1995) wel nooit laten staan...

Bovenaan Onderaan