Nog verandering modeljaar 2006 en 2007?

Remco28

Actief lid
Weet er iemand of er evt. wat veranderingen op stapel zijn voor de octavia per volgend jaar of wellicht het jaar daarop?
Misschien andere kleuren of rijkere standaarduitrusting,duurder.
Was even benieuwd /forum/images/graemlins/crazy.gif /forum/images/graemlins/smile.gif

Frankie

Actief lid
Ik wil niet zeuren, maar je onderwerp impliceert dat je iets weet (ongeacht dat er een vraagteken achter staat). Ik had dus ook verwacht dat je b.v. had verteld dat de O2 in 2007 de buitenspiegels van de huidige VW Polo zou krijgen /forum/images/graemlins/smile.gif

Als de O2 in 2006 duurder wordt zal me een worst wezen, als ie in 2007 dan maar weer goedkoper is /forum/images/graemlins/smile.gif

Peter79

Actief lid
Ik weet alleen van nieuwe kleur. Sahara Beige is eruit (nu al niet meer te bestellen) en Capuchino is de nieuwe kleur.

Remco28

Actief lid
Nee ik weet echt niks,ik was gewoon benieuwd wat je jullie evt. wisten.
Maar met die buitenspiegels?is dat serieus?
Zou ik wel zonde vinden.
W.b.t die nieuwe kleur,geen idee hoe die er uitziet.

Peter79

Actief lid
Beetje donkerder dan de Sahara Beige neem ik aan. Maar het kan niet echt mooi zijn lijkt me. Klinkt al niet mooi. Gelukkig ik heb de laatste gisteren bij de dealer gehaald! Die kon me trouwens wel vertellen dat ze nog even wat Sahara Beige gingen maken, omdat er de vraag wel heel groot was en ze eigenlijk zomaar hadden besloten om de nieuwe kleur te gaan gebruiken. Zomaar bedoel ik ook zomaar: De dealer hoorde het van het andere dealer in het land. Toen is hij zelf maar effe gaan bellen met Skoda. En ja hoor: `ze waren het vergeten te melden in het infobulletin`...

Joeri

Actief lid
Klopt, start van Cappucino Beige begint pas 22/05. Eerst nog een groot lot van Sahara Beige afwerken denk ik!

Joeri

Actief lid
Vreemd genoeg was Sahara Beige momenteel ook veruit de populairste kleur bij Fabia en New Octavia!

Ze moeten eens ophouden om overal maar iPod aansluitingen op te maken. Alsof iedereen een iPod heeft /forum/images/graemlins/smiley29.gif Als het nu een universele aansluiting wordt voor alle MP3 spelers?

VEEJAY

Forumguru
ja screw ipod, gewoon usb is al goed genoeg.

Maar voor mij info al heb je geen ipod je kunt wel de line-in gebruiken van een ipod interface? (dus wel geluid geen besturing?)

Nou, er zijn anders wel héééél veel iPods in omloop en dat worden er alleen nog maar meer....Bovendien hebben mensen die iPods kopen vaak ook het geld om....juist : auto's te kopen ! Dus waar vraag is, daar is aanbod.
Bovendien, het 'iPod-effect' kan de ontwikkeling van mp3-spelers (en de aansluiting ervan) in auto's alleen maar versnellen, dus da's goed !

LenK

Forumguru
Als je die Autoweek link volgt dan zie je dat er bij VW ook een gewone USB MP3 speler aangesloten zit.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Henne</font><hr />

Nou, er zijn anders wel héééél veel iPods in omloop en dat worden er alleen nog maar meer....Bovendien hebben mensen die iPods kopen vaak ook het geld om....juist : auto's te kopen ! Dus waar vraag is, daar is aanbod.
Bovendien, het 'iPod-effect' kan de ontwikkeling van mp3-spelers (en de aansluiting ervan) in auto's alleen maar versnellen, dus da's goed !

[/ QUOTE ]

Dus iemand die voor 25 euro een tweedehans iPod op e-Bay koopt heeft dus per definitie ook geld om een O2 van +/- 28.000 euro te kopen /forum/images/graemlins/confused.gif

Bijzonder /forum/images/graemlins/koffie.gif

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: VEEJAY</font><hr />

ja screw ipod, gewoon usb is al goed genoeg.

[/ QUOTE ]

precies doe mij ook maar gewoon USB /forum/images/graemlins/489.gif

Of gewoon een aux-ingangetje aan de voorkant op elke Stream/Audience.....

@Rogier : ik keek even door de ogen van (auto- en audio)fabrikanten. Die zien natuurlijk overal waar vraag is $$$$$$$$.

blacktdi

Actief lid
Het model moeten ze zo laten, alleen wat meer chromen strips, de auto nog 3 cm laten zakken en misschien zo'n dubbele uitlaat zou het geheel helemaal afmaken. /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

Bovenaan Onderaan