Nokia N95 icm. carkit Octavia 2 MY2007

MusicMacMike

Nieuw lid
Zoekopdrachten leveren foutmeldingen op (niet genoeg zoektermen? Ook bij zoek naar: Nokia N95).
En zoeken op Nokia is een lang gebeuren.

Dus bij deze:

Iemand ervaring met een Nokia N95 in zijn/haar Octy?

Ik ben in het bezit van een originele Skoda af fabriek carkit, die wellicht om te bouwen is naar de BT versie.

Het was al zo'n exercitie om een Nokia te vinden die aan mijn wensen voldoet EN compatible is met MacOS...

Dank en groet, MusicMacMike.

vdijk

Lid
Nokia N-serie zal niet werken met een BT carkit van Skoda.

ER zijn meerdere draadjes hierover geweest. Als je zoektocht (hier op dit forum) begint met "Bluetooth" dan vindt je er meerdere.

succes

Gieliovd

Forumguru
Het lijkt me toch wel enorm knudde dat zo'n nieuwe serie Nokia's niet compatible is met de Skoda radio, of liever gezegd andersom.

Even naar de dealert en deze vraag voorleggen?

Nokia N-serie zal niet werken met een BT carkit van Skoda.

ER zijn meerdere draadjes hierover geweest. Als je zoektocht (hier op dit forum) begint met "Bluetooth" dan vindt je er meerdere.

succes

De n95 werkt wel, maar niet optimaal zoals bijvoorbeeld andere Nokia toestellen. (bijv 6021)
Zo kun je wel gewoon bellen en gebeld worden en zie je in de maxidot door welk nummer je wordt gebeld, maar je kunt niet via de maxidot door je telefoonboek scrollen (wat wel weer kan met bijvoorbeeld een Nokia 6021)

MusicMacMike

Nieuw lid
Dank je ravdlinde,

Ik heb mijn dealer gevraagd of het mogelijk is om een af-fabriek carkit om te bouwen naar een versie met BT. Zodra het antwoord daar is, post ik weer.

Iig. hoopgevend dat er met een N95 wel gebeld kan worden...

japiejo5

Actief lid
Bellen/Gebeld worden gaat allemaal goed,....maar zo als eerder gezegd,...Maxidot etc. dat gaat niet,...maar dat mis je toch niet!!

MusicMacMike

Nieuw lid
Dank voor alle antwoorden!

Inmiddels heb ik de N95 in bezit. Verbazingwekkend om te constateren dat BlueTooth gewoon werkt in de Skode Carkit! Dit terwijl ik 'm NON-BT bestelde.
Enfin, nog geen antwoord van PON, noch dealer. Maar bij binnenkomst in de auto werd de Skoda direct herkend...de stap naar 007-achtige praktijken (BT aan CANbus hangen...) is dichtbij nu.

Praktijk: N95 In Skoda Af-Fabriek Carkit ->
-Werkt. Gewoon inloggen met 1234 als PW
-Bellen en gebeld worden
-Inkomende call met nummer melding
-Voice commands werken
-Geen phonebook
-Geen laatste beller, gebelde, missed calls etc.
-Mooi pingeltje bij contact aan en contact uit
-Voordeel: bij de N95 hoor je wel het belsignaal door de speakers.

Enfin, FYI

Bovenaan Onderaan