Noodgedwongen afscheid

YeMii

Senior Member
Beste Yeti rijders,

Bij deze ga ik afscheid nemen van het Yeti Forum, wij zijn genoodzaakt om door omstandigheden (ontslag na 32 jaar, einde WW tijd, 60 jaar, 146 sollicitaties verder) onze maandlasten te gaan drukken. Daarom hebben wij vrijdag 27 februari met pijn in ons hart afscheid genomen van onze YETI. Wij zijn nu de toch wel trotse eigenaren van een gloednieuwe SEAT Mii Sport Dynamic 5 deurs. Deze scheelt ons de helft in onze maandelijkse autokosten en we blijven voorlopig toch mobiel. Maar onze insteek was een SKODA Citigo. Het is een SEAT Mii geworden omdat onze SKODA dealer (tevens SEAT dealer) een aantal volgepropte Mii’s als aanbieding had staan en ze mede daarom een betere prijs voor onze YETI terug konden geven. Ik blijf hier op dit forum gewoon rondhangen, ook omdat ik op het VWUP!- en SEAT forum m’n draai nog niet heb gevonden en de Mii, UP en Citigo toch uit de zelfde stal komen. Ik wens jullie allemaal nog vele veilige en plezierige kilometers in jullie YETI. Mochten er onder jullie nog opzoek zijn naar een set winterbanden op stalen velgen en/of een fietsendrager (SPINDER Falcon Elite) met oprijgoot voor o.a. elektrische fietsen, deze staan nu in zeer goede staat niets te doen in onze kelder. Ik zet deze daarom ook te koop in de Forum Bazaar, onder “Te koop aangeboden”. Mijn naam “mctreb” ga ik ook aanpassen en wordt “YeMii”.

Met vriendelijke groet,

YeMii

ertromp

Forumguru
Wat een kl%^te manier om van je Yeti afscheid te moeten nemen.
Mooi dat er al een vervanger is met de Mii
En gelukkig is het een Skoda forum voor ook de liefhebbers dus mooi dat je blijft hangen. Ben benieuwd naar je ervaringen met de Seat

CDK

Forumguru
@mctreb, jammer dat het zo heeft moeten gaan, maar als je voor de helft van de kosten nu weer jaren er tegenaan kan is het denk ik de slimste zet die je kon doen :jaja: Jij blij Rijnwoud blij ;) Gefeliciteerd had ik je al, maar bij deze nogmaals! Veel veilige, goedkope en plezierige kilometers in de Mii toegewenst!

Import Yeti

Forumguru
Waardeloos om te horen man! Wens je in ieder geval veel plezier met de nieuwe Mii en wens je geluk toe in het vinden van een nieuwe baan. Moge er toch nog iets goed op je pad terecht komen.

Joske

Forumguru
Veel plezier met de Miiiii enneuh leuk dat je alsnog blijft plakken op het forum ;)

de omstandigheden zijn verre van ideaal.. ik wens je sterkte toe :troost:

skodaroomy

Actief lid
Wel balen om zo afscheid te moeten nemen van de Yeti. Maar van de Mii ga je geen spijt krijgen in deze uitvoering. Ik spreek uit ervaring want mijn vrouw heeft exact dezelfde uitvoering. Heel compleet. Veel veilige kilometers.

clapton

Senior Member
Kan mij voorstellen hoeveel pijn het je doet om afstand te doen van de Yeti, denk wel dat je een verstandige keuze hebt gemaakt.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik heb met je te doen. Zo totaal epris van de Yeti dat je dit forum als een Yeti forum ziet ;)
Veel plezier met en van de Mii en je blijft net zo welkom!

• Leuk
Waarderingen: CDK

peperskoda

Forumguru
Ondanks de kl*tereden toch gefeliciteerd met je nieuwe Mii. Wij hebben naast de Roomster ook nog een Citigo voor de deur staan en stiekem rij ik daar toch wel erg graag m'n kilometers mee. Onze vorige tweede auto kwma nog niet aan de 10000km per jaar de Citigo heeft er in minder dan 9 maanden al dik 15000km opzitten, zonder problemen. Dat zegt wel wat, dacht ik zo......

Dennis Nijholt

Forumguru
Altijd minder om zo afscheid te moeten nemen van je auto, maar ik wens je veel plezier met de Mii en vele veilige kilometers .

Cordoba

Forumguru
Succes met verdere sollicitaties @mctreb /YeMii. Vervelend om zo afscheid van de Yeti te moeten nemen, maar hopelijk voel je je snel thuis in de Mii. Overigens welk Seatforum ben je actief? (ik en nog een aantal anderen hier, zijn ook actief op Seat-Online, maar er zijn nog een aantal Seatfora, en er is ook nog een speciaal Up!/Mii/Citigo forum).

Noord26

Forumguru
Afscheid nemen hoeft zeker niet hoor van dit forum. Jammer voor je dat het zo gelopen is en je met je rug tegen de muur staat. Toch veel plezier van de nieuwe auto!

Bovenaan Onderaan