Nooit gedacht

Ron_2

Senior Member
Dat ik ooit in een Skoda zou gaan rijden.
Bijna 30 jaar geleden ging ik na schooltijd bij een Skoda (en Trabant) dealer werken, auto's poetsen.
De Skoda's van toen moesten, als ze van de importeur binnenkwamen, nieuw al grondig gepoetst worden om ze enigszins te laten glimmen :)
Later, toen ik er voor vast in dienst was gingen we Mazda verkopen.
Door deze achtergrond heb ik hoofdzakelijk Japans gereden en tot nu aan toe zelf het onderhoud gedaan, en dat laatste ben ik zat.
We hebben er altijd veel geld mee uitgespaard en ik heb altijd een lange neus getrokken naar diegenen die met hun auto naar de garage gingen, maar ja, je wordt een jaartje ouder en op straat sleutelen is ook niet alles.
De laatste jaren reden we al wel jongere auto's, maar nu hebben we voor het eerst een nieuwe besteld, na het afwegen van alle opties hebben we besloten particulier te gaan leasen, de opbrengst van de huidige auto wordt geparkeerd, het spaargeld blijft waar het is. De oude auto inruilen, wat spaargeld erbij en de rest lenen was niet veel voordeliger. Het heeft me wel wat nachtrust gekost, maar de kogel is door de kerk.
Mede door de caravan en de lekkere hoge zit gaan we voor een Yeti 1.4 die als het goed is in januari afgeleverd wordt.

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. En ja een Skoda is tegenwoordig een hele goede keuze.

van_der_P

Senior Member
Welkom op dit leezame maar zeker ook gezellige forum. Veel lees en postplezier.
Skoda's van nu zijn fijne en degelijke auto, er is niks mis mee misschien dat het imago wat beter kan. Bij mensen die het merk niet zo goed kennen.
In 1999 heb ik een 306 verruilt voor een O1 en sindsdien rij ik Skoda inmiddels al mijn 4e

rij zelf ook een YETI en ik ben een tevreden SKODA rijder , dus nog even wachten op jullie SKODA .

Skodadude

Actief lid
Welkom op dit leuke forum.
Waarschijnlijk zal je de Yeti als goedmakertje ook wel een keer met je dochter mee moeten geven:winkie:

Bovenaan Onderaan