NS7, NV7 & NS6

Patser

Nieuw lid
Hallo,

kan iemand mij vertellen wat de aanduidingen NS7, NV7 en NS6 bij een Skoda Kodiaq betekenen?

In afwachting een vriendelijke groet, Patser
 

Japanese Power

Donateur
Ik heb van de week ook even gegoogled maar kom er ook niet uit. Bij heel veel onderdelen zie je het staan bij de middelen maar wat het verschil is in productie van de Kodiaq is me onduidelijk. Het past vaak op alle 3 modellen.
 

hemi24

Forumguru
Kodiaq is toch altijd “NS”?
Dit is gewoon een interne typeaanduiding, net zoals een Octavia 3 een type 5E is…
 

Japanese Power

Donateur
Kom bij de Karoq en de Sup3 ook soortgelijke info tegen.

Karoq (NU7, ND7)
Karoq 4x4 (NU7, ND7)

Kodiaq (NS7, NV7, NS6)
Kodiaq 4x4 (NS7, NV7, NS6)

Superb III (3V3)
Superb III 4x4 (3V3)
Superb III Combi (3V5)
Superb III Combi 4x4 (3V5)
 

Japanese Power

Donateur
Vandaag even balletje opgegooid in de chat met Škoda maar die weten het niet en verwijzen me door naar de dealer met de mededeling van misschien kunnen die je verder helpen.
 

hemi24

Forumguru
@Japanese Power : misschien moet je iets over Toyota vragen in de chat met Skoda en krijg je dan wel een antwoord?

Volgens mij heeft nog niemand ooit een fatsoenlijk antwoord gekregen, ongeacht of via chat, mail of telefoon.
Standaard antwoord is een doorverwijzing naar de dealer, die je zogenaamd verder zou moeten kunnen helpen...
 

Japanese Power

Donateur
Tsja. Toyota. Dat is wel off-topic praten. Afgelopen maandag ben ik gebeld door Louwman Dordrecht met de uitnodiging om ergens in december een proefrit te maken in hun eerste volledige EV. Ik heb gezegd dat ze voor mij een jaar te laat zijn aangezien ik al bijna een jaar 2 EV’s voor de deur heb staan. Maar wel gezegd dat de deur altijd open staat en ik ergens in december een keer wil sturen in hun BZ4X. Maar goed. Nu weer terug naar de codes.
 

Patser

Nieuw lid
Dank voor jullie reacties maar de oplossing is er ( nog ) niet.
Als je een onderdeel wilt bestellen staat er vaak 1 van deze aanduidingen bij maar ik weet niet welke op mijn Kodiaq van toepassing is vandaar mijn vraag hier.
Ik heb dus ook al een mail naar Skoda gestuurd maar geen antwoord gekregen.

Ben benieuwd of er iemand is die het weet.
Vriendelijke groet, Patser.
 
Bovenaan Onderaan