Nu hoor ik er ook bij!

Mau

Lid
Dag forum-leden.

Naam is Maurits den Hartog en ik werk in het bouwmanagement. Dat klinkt lekker duur.
Mijn Oc2 (Beige benzine 1.6 elegance, sirius velg, maxi dot, klein leerpakket en Steamradio) is vorige week besteld en zal ik ongeveer half mei kunnen afhalen bij dealer Auto Reef in Nieuwegein. Prima dealer trouwens.

Ik vind deze site erg handig voor info.e.d. en er heerst ook een leuke sfeer.

Goed, ik zal hier en daar proberen wat advies te gaan geven, want ook ik ben al aardig ingelezen...

Ik rijd nu een Leon, maar de O2 zit toch weer een niveautje hoger qua rijden, ruimte e.d.

Groeten en veel Skodaplezier allemaal! /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Mau</font><hr />
.....Ik rijd nu een Leon

[/ QUOTE ]

Wat erg voor je /forum/images/graemlins/frown.gif.

Welkom bij de club en verheug je alvast op je O2 /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif.

Erikje

Actief lid
Welkom, en je zult geen spijt hebben: ik reed vorheen A4 en ik moet zeggen dat de O2 me geen moment het gevoel heeft gegeven dast ik een klasse lager zou rijden. Sterker nog, de O2 maakt op de buitenwacht meer indruk van een A4....

Je hoort er nu zeker bij! Ik had hiervoor ook een Leon (1.9 tdi 110pk sport) uit 2001. Inderdaad een wereld van verschil met de Octavia II! Maar: de geluidskwaliteit in de Leon was iets beter (in mijn OII trillen er soms wat panelen mee met de bass, hoewel de speakers het prima trekken)
Wegligging / sturen was natuurlijk sportiever / beter in de Leon met sportonderstel, maar goed, daar heb ik bewust voor gekozen.
Als je zegt ik heb een Skoda, dan is men niet onder de indruk. Als je echter niets zegt, maar men ziet je auto toevallig een keer, dan is het van: "Tjeeeempig hé, is dat jouw auto?? Sooohé dat is een mooie bak zeg!!! Groot man!!!"

Mau

Lid
haaa, dank mede-fans. Das een warm onthaal zeg.

Leuk om te lezen hoe een skoda overkomt op de mensen. Prachtig de reactie van Erikje dat een Octavia toch effe een niveautje hoger zit dan een A4!! Als ik het zo mag zeggen...

Groeten... /forum/images/graemlins/cool.gif

Bovenaan Onderaan