Nummer spanrol & riem...

Maggy

Forumguru
dag medeforummers, de spanner van de multieriem begint in mijn auto aardig lawaai te maken, nu wil ik een nieuwe bestellen, met riem, maar de keuze is legio.... over het merk ben ik er wel uit: een A merk, maar welke uitvoering?
Is er een site waar ik de vag nummers kan opzoeken, ik heb geen etka of elsawin thuis, en
het steeds bij de dealer vragen word nou ook wat genant, pndanks dat ze er niet onwelwillend mee omgaan.
Betreft een o2, 2006, 2.0tdi bkd blok.
Iemand die de vag codering weet of mij kan vertellen waar ik dit zelf kan opzoeken zonder anderen lastig te vallen met voor de hand liggende vragen?!
Thnx alvast!
Bas.

Maggy

Forumguru
@Spierings ; thnx, kan aan mij liggen, maar dat werkt niet.... heb door jouw link wel een programma bij de audiclub moldova kunnen opsporen, dat, voor mij, te begrijpen is( met plaatjes)

IMG_1402.PNG

Wat ik gevonden heb voor mijn bkd is voor de riem:03G903137B
En voor de spanner 03G903315A
Iemand die kan bevestigen of dit juist is opgezocht door mij?

Joske

Forumguru
Wat ik gevonden heb voor mijn bkd is voor de riem:03G903137B
heb je airco?

dan is dat de juiste nummer
de spanner moet je zeker de eerste nemen, daar staat ook BKD als motorcode bij vermeld.

Hier nog een tweede printscreen van het programma dat ik gebruik:

upload_2016-10-23_20-40-14.png

richtprijs riem: 25 euro en 35 cent
richtprijs spanelement: 81 euro en 10 cent

Maggy

Forumguru
@Joske ; idd met clima, thnx voor de bevestiging! Ik ga op zoek naar een etka voor thuis...(hoef ik jullie niet meer lastig te vallen met dingen die ik zelf kan oplossen)
Allen: thnx voor het meedenken en kijken, ik ga het bestellen!
Bas.

Joske

Forumguru
Ik zal je nog een link doorsturen via Pm van online programma
Lastig vallen doe je niet hoor ;)

Maggy

Forumguru
@Joske gaarne!
Hoe gaat dat eigenlijk met pm? Ik zie geen mogelijkheid om pmmetjes te versturen oid( ik word echt oud....)

Maggy

Forumguru
Ik heb het nu een aantal keren geprobeerd, maar ik krijg carprog2 niet verder dan het modeljaar, daarna krijg ik er niks meer mee gedaan. Ligt dit aan mij, ben ik nou zo ontzettend dom of doe ik gewoon wat fout??
Zou het zo graag aan de praat willen hebben... wie o wie kan het mij zeggen?

Bas.

Bovenaan Onderaan