Nummerplaat uitsparing?

somebodey

Actief lid
Ik wou even weten of er bij de Roomster standaard een nummerplaat uitsparing is vooraan in de bumper?

Iemand die er weet van heeft?
Of iemand die de nummerplaat er vooraan even zou willen afhalen en een foto nemen? :rolleyes:

Als deze er niet is, zou ik liever geen gaten zien in de bumper en deze aan de grill hangen of een stickernummerplaat nemen..
Is net iets properder..

skodaboy

Forumguru
ik weet dat de roomster een nummerplaat uitsparing vooraan heeft.
maar dat is niet zo bij alle modellen,ik meen mij te herrinneren dat de roomster-scout pfl géén nummerplaat uitsparing heeft??

Monteurtje

Forumguru
Als deze er niet is, zou ik liever geen gaten zien in de bumper en deze aan de grill hangen of een stickernummerplaat nemen..
Is net iets properder..

Wat bedoel je met: 'zou liever geen gaten zien in de bumper.' Daar zit de kentekenplaat toch overheen. Die in een houder zit. Of met 2 schroefjes. Bevestiging is net als bij een bumper met uitsparing.
Aan de grill hangen? Die opening zit er niet voor niks, die is bedoelt voor koeling. Niet om je kentekenplaat aan te hangen.

deusjevo

Forumguru
of een stickernummerplaat nemen..
Is net iets properder..

Leuk op een Ferrai maar toch niet op een Roomster, en 't is trouwens nog verboden in NL ook (mits toegestaan op kenteken zoals bij bepaalde Amerikaanse invoer zoals Mazda MX-5 Miata), maar allez, 'k zie net dat U bels is ;) , voor Belgie weet ik de regels niet.

somebodey

Actief lid
Als ik weet dat er GEEN nummerplaatuitsparing is, zoek ik wel een andere oplossing/plaats voor de nummerplaat.
Als er natuurlijk wel een is, mag die er gewoon hangen.

Waarom?
Ik vind het veel mooier als de bumper 1 geheel is, en daar horen geen gaatjes bij.

In België rijden er genoeg merken rond met een stickernummerplaat..
Ookal zijn ze normaal verboden.. Maar vloeken mag ook niet :smiley29:

Fabia

† In Memoriam
Gaat het om een nieuwe Roomster? En kan je eventueel niet ff bij een Skoda dealer binnen kijken?

Als ik naar deze foto op de site van Skoda belgie kijk heb je weldegelijk een uitsparing:

Roomster.JPG

kcj

Actief lid
Onze Roomster van 2007 heeft een "verdikking" ;) waarop een nummerplaat 'Europees' model past.
Zo'n 'stickernummerplaat' vind ik nu eens niet mooi : liever een mooie, metalen geperste nummerplaat (kentekenplaat voor de NL'ers).
In België moet ze ook "reflecterend" zijn. Dat kan (nog ?) niet met stickers. Bij de keuring letten ze daar ook op.

Bovenaan Onderaan