Nummerplaat verlichting

Zit met een probleem..

Nummerplaat verlichting voor mijn superb09 sedan
Welke moet ik steken heb al 2 soorten gehad van kufatec
De ene foutmelding andere was met externe weerstand maar di kregen warm
Dus is geen oplossing wi kan me,helpen??

CDK

Forumguru
Met VCDS is toch ook te coderen als af fabriek LED? Dan kan je volgens mij alles gebruiken.

ertromp

Forumguru
Ik weet niet of dit voor de Superb ook kan maar dat is helaas voor de O2 niet mogelijk. Bij de O3 is inderdaad LED kentekenverlichting weer achteraf te coderen.
Je zou met iemand in je buurt die VCDS heeft wellicht kunnen kijken of dat wil dat aanvinken dat er LED kenteken verlichting inzit al verwacht ik dan wel dat je OEM leds nodig hebt

dirksan

Actief lid
IK rij al een paar maand rond met de Superskoda led's . Ze geven geen foutmeldingen in de boordcomputer. Wel zijn de weerstanden redelijk groot. Ik heb ze moeten vastplakken want los waren ze oorzaak van heel wat gerammel in de kofferklep. Gans de achterzijde is nu flink verlicht.

CDK

Forumguru
@dirksan weerstanden moet je altijd vast maken ;) de warmte ontwikkeling is fors en je wilt niet dat dat schade veroorzaakt!

s-line

Forumguru
Ik vind het persoonlijk allemaal zo vel licht,die led kenteken verlichting. Niets voor mij in ieder geval.

ertromp

Forumguru
Die gevoeligheid voor een foutmelding over de canbus verschilt echt per auto. Ongelofelijk maar waar.

MORGANA

Senior Member
@dirksan weerstanden moet je altijd vast maken ;) de warmte ontwikkeling is fors en je wilt niet dat dat schade veroorzaakt!
Hoe zou je deze weerstanden dan het beste vast kunnen maken ?? Hebben jullie ideeën ?:arghh:
Heb net kentekenverlichting vervangen door superskoda led.
Ook met een weerstand met koelblok eraan, wat inderdaad erg warm wordt.
Hoe maak je deze het beste vast ?

Bovenaan Onderaan