Mistlampen als bochtverlichting uit zetten gaat niet werken. Dat is onderdeel van het uitgebreide AFS pakket van Xenon. Overigens werkt dat voortreffelijk. Ze gaan ook aan als je de auto in zijn achteruit zet en stiekem geeft dat op krappe plaatsen dan voortreffelijk zicht.
Inkappen van je spiegels doe je door even de knop sluiten ingedrukt te houden, idem voor je pano-dak. En die laatste gaat automatisch toch dicht als je regensensor een detectie maakt.
(...)
- Led achterlichten standaard aan met dagrijverlichting LED voor
(...)
De elektrisch inklapbare spiegels klappen open bij sleutel in contact en klappen in als je de auto afsluit. De knop hoeft hierbij niet langer ingedrukt te worden.
Klopt, dan is het geen dagrijverlichting meer. Dan heb je gewoon je mistlampen aan staan (met stadslicht) dat is dan ook de enige manier voor de politie om te 'controleren' of je dagrijverlichting voert, of mistlampen.Dat vind ik zelf ook buitengewoon nuttig, maar als ik mij niet vergis is het niet toegestaan dat je achterlichten branden in combinatie met je dagrijverlichting. Bizarre regel, maar dat terzijde...
Mistlampen als bochtverlichting uit zetten gaat niet werken. Dat is onderdeel van het uitgebreide AFS pakket van Xenon. Overigens werkt dat voortreffelijk. Ze gaan ook aan als je de auto in zijn achteruit zet en stiekem geeft dat op krappe plaatsen dan voortreffelijk zicht.
Inkappen van je spiegels doe je door even de knop sluiten ingedrukt te houden, idem voor je pano-dak. En die laatste gaat automatisch toch dicht als je regensensor een detectie maakt.
Je vergist je hierin wel.maar als ik mij niet vergis is het niet toegestaan dat je achterlichten branden in combinatie met je dagrijverlichting.
Dat is niet helemaal waar. Kan je gewoon uit zetten afzonderlijk.
Dak gaat alleen dicht als je de wisserhendel in de interval stand hebt staan. Dat is wel belangrijk anders functioneerd te regensensor niet in rust