O2 1.2 TSI Proefrit?

Captain Hook

Forumguru
De 1.2 TSI motor is er al in de Yeti (en rijd ook al daadwerkelijk rond), maar iemand enig idee per wanneer de 1.2 TSI in de O2 daadwerkelijk aanwezig zal zijn om in te gaan proefrijden?

Ik zie namelijk op de Skoda site staan dat je wel al kunt bestellen en dat deze motor leverbaar zou zijn vanaf februari.

Aangezien ik aan het rondkijken ben voor een opvolger voor mijn huidige O2 vraag ik me af of de verschillen tussen een 1.2 en 1.4 TSI qua rijcomfort erg groot zullen zijn.
Op papier zien de technische gegevens er best wel goed uit, maar papier is geduldig... Vooral de verbruikscijfers van de 1.2 TSI spreken me aan. :D

Falcon

Donateur
Deze vraag heb ik al even gesteld bij PON. Vanaf Februari (begin, midden of eind is nog niet bekend) valt de 1.2 TSI proef te rijden. Want dan is hij daadwerkelijk bij PON in Nederland.

Bestellen kon al wel vanaf eind november.

Mijn collega zit met smart te wachten, want die gaat hem bijna zeker bestellen. Dus de Skodaverkoper uit Emmen die hier op het forum aanwezig is moet even zorgen dat zij de O2 1.2 TSI in de showroom krijgen ;)

hemi24

Forumguru
Als je toch al van plan bent naar Emmen te gaan, kun je wellicht beter iets later remmen, kans is redelijk groot dat je net over de grens al wel met een 1.2TSI kunt rijden...
Op diezelfde manier heb ik destijds met de S2 gereden bij Timmer in Lingen (Ems) (zo'n 3 maand voor introductie in NL).

Bovenaan Onderaan