Happyman
Forumguru
Sinds maandag viel het mij ineens op dat mijn auto niet lekker reed. Het geheel voelt niet soepel aan. Het lijkt alsof die inhoud. Het vermogen lijkt nog gewoon aanwezig als ik hard optrek maar voelt ook niet soepel aan.
Ik heb het gevoel dat die inhoud. Ook als ik hoog in de toeren het gas loslaat dan zakt die niet mooi geleidelijk af.
Bij een constant toerental heb ik ook het gevoel dat die af en toe licht hikt.
Ik heb de auto uitgelezen maar heb geen foutmeldingen.
Ik heb ook nog een logging gemaakt van de kanalen 3, 8 en 11. Ik zal de csv hier vandaag of morgen wel plaatsen.
Vanwege het ontbreken van een foutmelding heb ik totaal geen idee waar ik het moet zoeken.
Als iemand dit probeem herkent of wat tips heeft over wat ik nog kan testen of meten dan hoor ik dat heel graag.
Momenteel baal ik van elke rit
Ik heb het gevoel dat die inhoud. Ook als ik hoog in de toeren het gas loslaat dan zakt die niet mooi geleidelijk af.
Bij een constant toerental heb ik ook het gevoel dat die af en toe licht hikt.
Ik heb de auto uitgelezen maar heb geen foutmeldingen.
Ik heb ook nog een logging gemaakt van de kanalen 3, 8 en 11. Ik zal de csv hier vandaag of morgen wel plaatsen.
Vanwege het ontbreken van een foutmelding heb ik totaal geen idee waar ik het moet zoeken.
Als iemand dit probeem herkent of wat tips heeft over wat ik nog kan testen of meten dan hoor ik dat heel graag.
Momenteel baal ik van elke rit