O2 1.9TDI Tuning, waar?

Had dit bericht ook al onder tuning staan, maar na nog eens goed gekeken te hebben.. /forum/images/graemlins/shocked.gif is dat voor ervaringen en dit de discussie hoek.. dus nogmaals

Ik heb nu al een tijdje mijn O2, staat nu bijna 6k op de teller en wil hem toch wel laten chippen, het is een leaseauto, dus garantie is best belangrijk. Ik heb net het

hele forum doorgesnuffeld, maar ik heb niet echt kunnen ontdekken wat nu wordt gezien als een betrouwbare tuner voor een redelijke prijs. DMT, OBT, JD??

Kortom als mensen wat ervaringen/suggesties kunnen geven, graag!

___JC___

Forumguru
Zover ik weet kan tuning van een leaseauto alleen met behoud van alle garantie. Maar misschien dat het bij sommige leasemaatschappijen anders is?
Alle tuners kunnen garantie geven maar een leasemaatschappij keurt dat niet goed. De importeursgarantie moet behouden blijven.
Dan kom je dus uit bij Abt (huistuner van Pon).

Je kan het uiteraard ook doen zonder toestemming van de leasmaatschappij. Heb ik niet gedaan om het risico op gezeur en zelfs aansprakelijkheid te ontlopen.

VEEJAY

Forumguru
Ik sluit me aan bij JC.

Als je het te duur vindt is JD op dit moment goed aangeschreven. Gezien jou woonplaats is het de moeite waard om even bij SEAT van der velden langs te gaan. Vraag naar Edwin (bedrijfsleider) en hij zal je goed informeren en evt een proefritje regelen.

Mijn O2 1.9 TDI is bij Jeroen Diks in Lochem gechipt. Ik ben goed tevreden (koppel 345 nm } hij trekt tot 190 km als een streep door, en de top ligt nu bij de 215 op de teller. /forum/images/graemlins/cool.gif

Dutch4x4

Senior Member
Niks mis met JD inderdaad, maar zoals gezegd, het is de vraag of de leasemij genoegen neemt met garantieovername i.t.t. garantiebehoud.

Thanks mensen, ga wel eens even buurten bij JD.. Nog speciale technieken/argumenten gebruikt voor het afdingen Henktank?

Bovenaan Onderaan