O2 2005 andere instrumentverlichting?

Reed gisterochtend in een O2 uit 2005, en wat zag ik tot mijn verbazing: de wijzers van de tellers waren groen verlicht, in tegenstelling tot mijn O2 2006 wijzers, die mooi helder wit verlicht zijn.

In daglicht leken de wijzers wel gewoon wit te zijn...

Dey

Actief lid
Het zou ook kunnen dat het afhangt van de uitvoering. Bij de 206-en zijn de goedkope uitvoeringen met oranje wijzers en de luxere met blauw/witte wijzers.

Frankie

Actief lid
@junglemeister

Ik heb een O2 uit eind 2004 en die heeft GELUKKIG witte wijzers.. Vreemd wel..

K

konehead

Heeft te maken of je MsiDOt hebt.. Ik heb geen MaxiDOT, een collega van mij wel, hij heeft ook die witte wijzers

</font><blockquote><font class="small">Citaat: konehead</font><hr />

Heeft te maken of je MsiDOt hebt.. Ik heb geen MaxiDOT, een collega van mij wel, hij heeft ook die witte wijzers

[/ QUOTE ]

En inderdaad, hij had geen maxidot /forum/images/graemlins/wink.gif

Dey

Actief lid
Nee hè, nu heb ik nog meer spijt dat ik geen MaxiDot besteld heb! /forum/images/graemlins/icon_smile_dead.gif

SkodaMan

Actief lid
Ja bedankt, ik heb ook geen MaxiDOT /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif. Ik heb ook geen hond en moet dus van pure frustratie mijn vrouw gaan slaan.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: SkodaMan</font><hr />

Ja bedankt, ik heb ook geen MaxiDOT /forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif. Ik heb ook geen hond en moet dus van pure frustratie mijn vrouw gaan slaan.

[/ QUOTE ]

lol

Dey

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Spandoek</font><hr />

SKODAMAN MISHANDELT ZIJN VROUW

[/ QUOTE ]

P.S. Voor de rechter zou je PON kunnen verwijten dat het niet standaard op de Octavia zit of de dealer doordat je niet goed bent ingelicht.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />

Is het zo veel mooier dan met witte wijzers? Ik vind dat groen ook wel mooi staan.

[/ QUOTE ]

Nou, als ik moest kiezen dan wist ik het wel. Maar eerlijk is eerlijk: het zijn maar wijzertjes.

Bovenaan Onderaan