Frankie
Actief lid
Ik heb mijn O2 nu sinds 3 dagen. Paar dingen vallen op:
- carrosserie lijkt stijver dan bij vorige O2, deuren sluiten b.v. ook veel meer solide. Mijn vorige auto zal op het eind ook wel een beetje aan stijfheid hebben moeten inboeten.
- veercomfort valt toch wel beetje tegen nu ik net 11.000Km in eeb C4 heb gereden. Denk dat de plattere banden toch wel een flinke hap nemen uit t veercomfort. Nu neigt t echt meer naar mijn vorige O2 met sportonderstel en 17" dan naar een O2 zonder sportonderstel met 16".
- Ook de stoelen lijken en tikkie harder dan in mijn 2004 auto. Ik dacht dat het mss met het leer te maken had.
- Hij lijkt veel korter en directer te schakelen.
- had na één !?!?! rit al blauwe vlekken op t leer van de bestuurdersstoel. Broek is veelvuldig gewassen en licht van kleur. Kon t gelukkig wegpoetsen.
- Voorruit is niet secuur geplaatst. Aan binnenzijde was onder A-stijl bekleding op diverse plekken kit (SUPER TAAI:-) zichtbaar. Heb ik met veel pijn en moeite weggesneden.
- Zodra ik een kabel (jack-jack) in aux steek krijg ik een brom op de speakers. Iemand 'ervaring' mee ?
- Gevoeligheid van lichtsensoren lijkt inderdaad anders. Mijn vorige O2 deed met meer licht wel de lichten aan bij leaving-home.
- 2008 verschillen kan ik niet echt ontdekken. Alleen de eerder vermeldde mistlamp-reflectors en stuurstengels.
- Standaard géén cornering functie btw !!!!
Maar voor de rest is t geweldig om weer in een O2 te rijden, heb t vermogen enorm gemist, maar doe nog even rustig aan.
Valt me op dat mensen nog steeds 'omkijken' naar de O2, vooral als ie zo mooi is als de mijne
Ik hoop vandaag een paar foto's te kunnen maken.
- carrosserie lijkt stijver dan bij vorige O2, deuren sluiten b.v. ook veel meer solide. Mijn vorige auto zal op het eind ook wel een beetje aan stijfheid hebben moeten inboeten.
- veercomfort valt toch wel beetje tegen nu ik net 11.000Km in eeb C4 heb gereden. Denk dat de plattere banden toch wel een flinke hap nemen uit t veercomfort. Nu neigt t echt meer naar mijn vorige O2 met sportonderstel en 17" dan naar een O2 zonder sportonderstel met 16".
- Ook de stoelen lijken en tikkie harder dan in mijn 2004 auto. Ik dacht dat het mss met het leer te maken had.
- Hij lijkt veel korter en directer te schakelen.
- had na één !?!?! rit al blauwe vlekken op t leer van de bestuurdersstoel. Broek is veelvuldig gewassen en licht van kleur. Kon t gelukkig wegpoetsen.
- Voorruit is niet secuur geplaatst. Aan binnenzijde was onder A-stijl bekleding op diverse plekken kit (SUPER TAAI:-) zichtbaar. Heb ik met veel pijn en moeite weggesneden.
- Zodra ik een kabel (jack-jack) in aux steek krijg ik een brom op de speakers. Iemand 'ervaring' mee ?
- Gevoeligheid van lichtsensoren lijkt inderdaad anders. Mijn vorige O2 deed met meer licht wel de lichten aan bij leaving-home.
- 2008 verschillen kan ik niet echt ontdekken. Alleen de eerder vermeldde mistlamp-reflectors en stuurstengels.
- Standaard géén cornering functie btw !!!!
Maar voor de rest is t geweldig om weer in een O2 te rijden, heb t vermogen enorm gemist, maar doe nog even rustig aan.
Valt me op dat mensen nog steeds 'omkijken' naar de O2, vooral als ie zo mooi is als de mijne
Ik hoop vandaag een paar foto's te kunnen maken.