O2 2011 RS + Swing + MDI + iPhone

SileX

Senior Member
Vandaag de auto opgehaald en lekker aan het spelen met alle opties.

Ik heb er een MDI inzitten met een iphone kabel;
Kabel is veels te kort - wil het gebruiken met een Brodit houder, dus mag wel wat langer. Hier ga ik naar op zoek.

Wel mooi dat je via de Swing de iPhone kan besturen, maar ik vind het erg omslachtig en snap er werkelijk niets van.. Speelt af, maar ik kan niet echt door de folders (albums ?) bladeren, ik zie er maar een paar.
Hoe kan ik dat fixen ?

Is er een mogelijkheid om gewoon de iPhone (iPod) besturing terug te krijgen ? Nu staat er gewoon dat er een accesoire aangesloten is.

Op mijn Audi had ik een Dension - die kon je instellen dat de besturing via de iPhone liep en dus ben ik dat gewend :)

Wie o wie ? :)

wiltox

Nieuw lid
SileX,

Het is een tijdje gelee dat je dit gepost heb. Maar heb hier een vraag op?

Ik wil een soortgelijke set-up maken. iPhone MDI is het al gelukt om gewoon vanaf de iPhone te bedienen?

groet

SileX

Senior Member
Ha die wiltox,

Nee, dat is niet gelukt en kan gewoon niet.

Ben er inmiddels gewoon achtergekomen dat het browsen via de Swing radio gewoon top gaat ! Ik ben zeer blij met deze setup.

wiltox

Nieuw lid
SileX

Bedankt voor je reactie.
Dat is erg jammer ik wil namelijik e sat nav van tel gebruiken dus mijn gui moet echt werken.
Dan maar een actieve cradle en op aux aansluiten

Groet

SileX

Senior Member
Wiltox,

Ik gebruik ook de Tomtom van de Iphone - dat werkt gewoon hoor ! Alleen de interface van de ipod werkt niet, maar de rest wel !!

Ook tijdens navigeren werkt de ipod functie via de MDI - eigenlijk een perfecte oplossing.

Ik wil wel foto's maken ter overtuiging ?

wiltox

Nieuw lid
SileX,

Ohw dat is erg goed nieuws.
Gaat het geluid van de TomTom dan ook over de speakers van de auto?

Foto's altijd leuk om te zien maar ik geloof je zo ook ;)

groet

SileX

Senior Member
Wiltox,
Ja, tijdens het afspelen van de muziek, komt het geluid van de tomtom gewoon over de speakers.

Bovenaan Onderaan