O2 Ambiente Attractive Business

JvM

Nieuw lid
Vandaag liep ik bij mijn dealer de showroom in (Auto Jawes Ede) en zag daar nog een zwarte O2 Hatchback Ambiente Attractive Business 1.9 TDI staan.
Zelf ben ik nog niet aan iets anders toe maar ze bieden die auto nu aan voor 21.170,00.
Is welliswaar het vorige type maar wel leuk voor de bijtelling dacht ik zo

:cheer:

Grtz

Neptukker

Forumguru
Vandaag liep ik bij mijn dealer de showroom in (Auto Jawes Ede) en zag daar nog een zwarte O2 Hatchback Ambiente Attractive Business 1.9 TDI staan.
Zelf ben ik nog niet aan iets anders toe maar ze bieden die auto nu aan voor 21.170,00.

Grtz
Ik zie bij beroep staan: verkoper
Ik begin te vermoeden waar :grin:

JvM

Nieuw lid
Ha ha ik begrijp de opmerking maar helaas ben ik geen Skoda verkoper maar werk idd in de buitendienst bij een groot zuivelconcern :-)

Neptukker

Forumguru
Ik zou toch een andere conclusie trekken.... Verkoper buitendienst staat er. Wie zegt dat ie Skoda verkoper is ? Beetje kort door de bocht zo.
De :grin: staat er om aan te geven dat het niet al te serieus genomen moet worden. Uiteraard dacht ik niet dat er Skoda's aan de man gebracht moeten worden. Blijkbaar wordt ik niet door iedereen begrepen.
Trouwens, mijn Skoda is ook te koop, en m'n huis, en m'n fiets.... iemand die genoeg wil betalen kan bijna alles van me kopen :grin:

WanderZ

Actief lid
Ik zou toch een andere conclusie trekken.... Verkoper buitendienst staat er. Wie zegt dat ie Skoda verkoper is ? Beetje kort door de bocht zo.

haha Wie zegt dat ik serieus was.. Daarvoor was die smiley.. haha

Maar ehh.. zuivelconcern? Hoofdkantoor in meppel toevallig?

breef

Lid

Grtz

Helaas gaat de bijtelling altijd nog over het oorspronkelijke cat. bedrag ;)

JvM

Nieuw lid
Denk niet dat dat opgaat Breef, kreeg namelijk van de verkoper aldaar echt een nieuwe prijslijst mee.
Het gaat dus niet om een tijdelijke afprijzing/korting maar om een her-prijzing.
In dit geval ontstaat er volgens mij een nieuwe catalogusprijs waarover bijgetelt wordt?

Bovenaan Onderaan