O2 BE 1.9tdi binnen met klein schoonheidsfoutje van de dealer

Ernie01

Nieuw lid
JAwel hoor hij is er . Mijn Octavia 2 BE 1.9 tdi BE heb ik afgelopen vrijdag na mijn vakantie mogen ophalen. Helemaal te gekl. Pearl magick black met zwart getinte zij en achterruit staan echt gaaf.

Minpuntje was dat de delaer een verkeerd navigatiesysteem heeft gemonteerd. De Pioneer Avic 3 BT in plaats van de pioneer Avic HD3BT. Maar daar gaan we nog wat aan doen. Prijsverschil is ook ruim 1100 en de functionaliteit is minder. Dealer probeerde me wel te misleiden vond ik door te zeggen dat er weinig verschil was. Gelukkig was ik beter voorbereid dan hij. Maar hij rijdt helemaal te gek. Zal binnenkort even wat fotootjes maken.

Rayzman

Actief lid
Hebben ze waarschijnlijk geprobeerd omdat die Avic HD3BT zo slecht leverbaar is. Niet goed te praten, maar bij een collega gaan ze ook tijdelijk een D3 inbouwen omdat de HD3 niet leverbaar is.

Ernie01

Nieuw lid
Heb net idd bericht gekregen dat het gaat om een tijdelijke oplossing. Leaseplan ging niet om en eist idd de hd versie. Vanwege leveringsproblemen wordt die oktober verwacht. Dus even behelpen.

Bovenaan Onderaan