O2 besteld

ppx

Donateur
Dag iedereen,

Vanmorgen een O2 Combi Elegance 1.9 TDI besteld incl. een hele rits accessoires in "pack" vorm. Had al enkele keren op dit forum komen rondneuzen. Na het ondertekenen van de bestelbon (verwachte leverdatum half maart) bij thuiskomst meteen ingeschreven op dit forum.

Samengevat:

O2 Combi 1.9 TDI 5v manueel
antraciet grijs
duo onyx bekleding (stof/leder)
Stream radio CD
parkeersensoren V+A
trekhaak
multifunc stuur
coming home
regen- en lichtsensor
bandendruksensoren
scheidingsnet
maxidot scherm
dakrails
alarm met sleepdetectie
17" Pallas met sportchassis

Grtzz

Ppx

cvegreen

Forumguru
Dat is een mooie waslijst aan optie's .
Neem van mij aan , het is verslavend zo'n skoda. Ze hebben me hier al verwittigd dat het verslavend is en , ik heb er nog maar 50 km mee gereden met die van mij , maar als je nu zou zeggen , kom je ff af . Zou bij manier van spreken meteen afkomen , zalig rijden skoda. Het voelt aan alles kwaliteit , echt 100 keer meer dan in mijn hyundai.

Jeje

Lid
Ik heb een RS (dus ook sportonderstel) en ik vind hem comfortabel genoeg. Mijn vorige auto (geen Skoda) had ook een sportonderstel en 17" maar had moeite met de drempels. De Octavia (praktisch) niet.

Tevreden van dat sportchassis icm 17" velgen? Of veel verlies aan comfort?

Zeer tevreden, maar weet niet of ik het weer zou nemen, heb bij de beurten steeds de beschikking gekregen over een octavia zonder het sportonderstel. Ik moet zeggen dit reed ook niet verkeerd.
Het sportonderstel is geloof ik een verlaging van 3 cm. Ik krijg niet de indruk dat hij ook veel stugger is, het zal wel zo zijn, alleen ik merk het niet.

nemo

Senior Member
Dag iedereen,

Vanmorgen een O2 Combi Elegance 1.9 TDI besteld incl. een hele rits accessoires in "pack" vorm. Had al enkele keren op dit forum komen rondneuzen. Na het ondertekenen van de bestelbon (verwachte leverdatum half maart) bij thuiskomst meteen ingeschreven op dit forum.

Ppx

Ik weet nu al dat mijn volgende auto ook een O2 wordt!!

ppx

Donateur
Eindelijk: mijn O2 besteld zaterdag 19/01...

vandaag de dealer aan de lijn dat hij einde volgende week (= net iets minder dan 7 weken) hier te Antwerpen in de garage voor me klaar staat...

Er bestaat dus toch een god! :1761:

Ppx

ppx

Donateur
Ja, alleen: hoe korter bij de leveringsdatum hoe langer de dagen lijken te worden.

Alleszins, zo gauw ik die O2 heb volgen de foto's (vooral van de nieuwe 17" Pallas velgen, die hier in België al enige tijd naast de Pegasus wordt aangeboden)... :yeah:

ppx

Donateur
Friday's the day!!

Vandaag de dealer aan de lijn gehad: vrijdagnamiddag om 15u mag ik 'm gaan afhalen.

Yes... anthraciet grijs, sportchassis met 17" Pallas velgen, ... , ... , ...
Zo gauw het er weer voor is zorg ik voor foto's van dit wonderschone schepsel, deze bovennatuurlijke creatie, deze streling voor het oog, ...

Sorry dat ik me liet gaan, maar je kent dat wel... emoties! :1761:

Vandaag de dealer aan de lijn gehad: vrijdagnamiddag om 15u mag ik 'm gaan afhalen.

Yes... anthraciet grijs, sportchassis met 17" Pallas velgen, ... , ... , ...
Zo gauw het er weer voor is zorg ik voor foto's van dit wonderschone schepsel, deze bovennatuurlijke creatie, deze streling voor het oog, ...

Sorry dat ik me liet gaan, maar je kent dat wel... emoties! :1761:

Octavia is een van de meest bewonderde vrouwen uit de oudheid; dat maakt die emoties dus begrijpelijk. Alleen: je gaat vrijdagmiddag dus niet 'm maar 'r (lees: haar) afhalen! 'n Fijne middag toegewenst en dat je nog vele kilometers in 'haar' gezelschap mag verkeren.:24:

ppx

Donateur
She looks wonderful

Vanmiddag om 15u ben ik haar gaan halen. Op de terugweg van de dealer in een file verzeild op de Antwerpse Ring: voor één keer vond ik het helemaal niet erg... Alleen was het rotweer. Dus de beloofde foto's zullen voor een andere keer zijn.

Mijn vorige auto was een Citroën Berlingo. Maar wat een verschil... De Stream heeft dan een slecht imago, hij klinkt alleszins stuk-ken beter dan wat er in de Berlingo zat... Het motorgeluid dan: ja, het is onmiskenbaar een diesel... maar oh wat een beschaafder geluid dan het gekraak van de Berlingo.

En dan de zithouding, de ergonomie... Enfin, jullie merken het, zoals zovelen onder jullie alleszins tevreden over de eerste 75 kilometer.

Dus beloofd: foto's (als de zon meewil).

Ppx

cvegreen

Forumguru
Ik lees hier dat er nog eentje gebeten is door het skoda virus ,man man wat een aggresief en uiterst besmettelijke virus , maar een o zo leuk virus . Het is het enigste virus waarvan ik geniet . Geniet maar met volle teugen van je skoda . Wij wachten met u mee tot het zonnetje van de partij is voor de o zo geliefde foto's van ons geliefde merk.

ppx

Donateur
Nog vergeten bij mijn eerste impressies:
het majesteuze uitzicht op de magistrale motorkap!

(hmmm... zouden we geen hoekje Skoda-poëzie starten???) :530:

ppx

Donateur
Zoals beloofd: de foto's

't Is niet veel, maar toch: fotootje lateraal, achterzijde én... de 17" Pallas velgen in detail!

Bijlagen

• O2_1.jpg
    O2_1.jpg
    96,7 KB · Weergaven: 35
  • O2_2.jpg
    O2_2.jpg
    82,7 KB · Weergaven: 32
  • O2_3.jpg
    O2_3.jpg
    89 KB · Weergaven: 38
Bovenaan Onderaan