o2 beter laten ademen!!

weet iemand ook waar je een buis kunt kopen die je zo tussen de uitlaat kunt zetten in plaats van het roetfilter?
dan kan het motortje gemakkelijker zijn gassen kwijt!!

Ronnie

Forumguru
Buisdiameter opmeten, naar de betere automaterialenzaak gaan, stuk universeel uitlaatbuis kopen, op maat zagen,
2 schuifmoffen monteren, klaar! Maar dan komt het probleem......
Hoe denk je de 2 drukdifferentie-sensoren voor de gek te houden?

Die kan degene die hem heeft gekieteld er vast wel uit laten schrijven!!!!hij kan ook nieuwe mercedes tunen dan moet dit ook lukken!

Noord26

Forumguru
Ik kan ook een koffiezet-apparaat tunen..

Doe het goed of doe het niet is mijn advies daar in dan ook. Er zitten helaas veel rotte appels tussen de tuners.

h dejong

Actief lid
Denk dat ik de uitlaatlijn dan volledig zou laten aanpakken. Als het alleen om het roetfilter gaat, zit daar een kleine verbetering maar het geheel blijft nog steeds door een rietje gaan

het gaat mij er ook om dat als dat ding straks de geest geef dat ik dan niet te horen krijg:zo meneer er moet een nieuw roetfilter onder dat kost u dan 4/5/6/7/8/ honderd euro!!!!
terwijl als een pijpje ook kan volstaan !!!!
nou schrok ik ook van een rvs pijpje 380 euro ex !!

h dejong

Actief lid
Hoeveel? Heb je dan een complete katvervangende pijp oid? Pfff

Informeer eens bij JD-engineering of Van Vught Tuning(wellicht dichterbij).
Denk dat hun de vervanger wel kant en klaar hebben liggen

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
het gaat mij er ook om dat als dat ding straks de geest geef dat ik dan niet te horen krijg:zo meneer er moet een nieuw roetfilter onder dat kost u dan 4/5/6/7/8/ honderd euro!!!!
terwijl als een pijpje ook kan volstaan !!!!
nou schrok ik ook van een rvs pijpje 380 euro ex !!
reken maar eerder op een 1000 euro btw voor een nieuwe roetfilter.. zou het ding er ook graag uit willen maar ik zit met het keuringsverhaal (zoals al eerder aangehaald in andere topics) welke zeer onduidelijk is.

Noord26

Forumguru
even off topic ;) Watskebeurt met je 'handtekening'? In het kader van de nieuwe forumregels voor een wat schreeuweriger uiterlijk gekozen? ;):D

Inmiddels beperkt tot maar 1 regeltje, ruim binnen de nieuw regelgeving. Er wordt niets gezegd over een afbeelding toch?

:lezen:

Wellicht heb je dan ook gezien dat de beoogde KW set niet meer vermeld staat in de handtekening. Dat ligt absoluut niet aan Antera, maar aan degene waar de set vandaan moet gaan komen. Daarom nu maar wat geld in de aankomende kleine en de andere hobby (zie het plaatje dus) steken. Heerlijke tourmotor voor bijvoorbeeld de Eiffel. Of even de 300+km/h aantikken.. Heerlijk. Kom maar op lente-zonnetje!

:dankje:

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Voor de 378 euries heb je een downpipe,dus dat zal een metertjuh rvs zijn met 1of2 bochies erin en een flensje eraan gelast neem ik aan!63mm doorsnee

Bovenaan Onderaan