[O2] DTFM tones mobridge

Darkside

Forumguru
Ik moet deze week een aantal conference calls doen terwijl ik nog in de auto zit. Hier moet je je toegangscode voor in typen. Dit doe je door gebruik te maken van de zg DTFM tones.
Nu kan ik via het Maxidot menu wel DTFM tones genereren. Maar de toegangscode is te groot om deze snel in te typen en wordt vaak niet geaccepteerd.
Is er een manier om dit ook via het touchscreen te doen?

Toevallig zag ik vandaag even een DTFM icoontje bij het phonepad. Maar deze heb ik niet meer naar voren weten te toveren.

Komt iemand dit bekend voor. Als iemand geen mobridge gebruikt maar een andere BT kit ben ik ook benieuwd. Wie weet werkt het ook met de mobridge zo.

mbaltus

Nieuw lid
Nog geen gebruik hoeven maken van DTMF via mn mObrige, maar kun je op dat moment de code niet via het keypad van je telefoon invoeren (natuurlijk sta je dan tijdelijk even aan de kant van de weg bij een benzinepomp ofzo).
Of "hold the line for an operator" (is bij veel conference bridges het geval)?

Darkside

Forumguru
nee als ik het keypad naar voren tover. Dan kan ik wel een code intypen maar die worden niets als dtfm codes gezien.
En hold the line zou kunnen. Maar is ook vervelend.
Een korte code van druk op 1 voor verzekerinigen. 2 voor schade etc is makkelijk.
Maar dit gaat nog niet lekker. Eigenlijk enige wat niet lekker gaat met de mobridge

ps had dit gevonden:
The Dtmf button is there, its just the method of accessing that is different to what I described. On the Rns press the phone button with your phone connected. Then open up the phone book, (bottom right of screen), next to the names is small button on the right of the name, press it. This will open up the number associated with the name. Next to the number on the right is another button that looks like a phone keypad, press this button and the phone keypad will open, on this keypad is the dtmf button.

maar dit werkte maar 1 x daarna geen dtfm knop om in te drukken.

Darkside

Forumguru
Ah ok. Ja dat werkt. Is ook zoals ik dat nu doe. Maar hij zit meestal in mijn broekzak en dan moet ik hem er weer uithalen.

Bovenaan Onderaan