O2 Edition 100 voorstel rondje

Dag Allen,

ik ben al een tijdje lid maar heb pas nu tijd gevonden om mezelf even voor te stellen op dit forum. Ben Michiel, 30 jaar, Nieuwegein en ben sinds augustus 2009 de trotse bezitter van een O2 Edition 100, 1.9TDI. Wat een ongelooflijk luxe, fijne en complete wagen is dit zeg! Dat ik ooit skoda zou gaan rijden had ik nooit verwacht, aangezien ik hiervoor o.a. Alfa reed. Maar met deze wagen heb ik de sportiviteit van een italiaan en de betrouwbaarheid van de VAG. Kortom ben enorm content met de wagen, ondanks dat ik wel wat kleine probleempjes heb gehad in de afgelopen vier maanden. Maar dit is allemaal perfect onder BOVAG garantie gerepareerd. Met dank daarvoor aan auto smeeing te soest.

Alvast een vraag, is de wagen te chiptunen?

Gr, Michiel

Hetzer

Forumguru
Welkom op dit forum, met jou Edition 100 heb je, een unieke en mooie versie van de Octavia in handen, uiteraard is de 1.9 TDI te tunen,

stuur eens een PM naar ‎Race Eend, die zou je vast wel meer kunnen vertellen hij werkt namelijk bij http://www.jdengineering.nl/

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Michiel, ook welkom vanuit Hoorn.
Lijkt mij een mooie wagen, foto's zijn natuurlijk verplicht als je iets speciaals hebt......:grin:

Maar een goede keuze en fijne feestdagen !

VEEJAY

Forumguru
Hallo Stadsgenoot, ik heb een 1.9TDI DSG Business edition. JD heeft de mijne tot leven gewekt, zou best eens met je willen vergelijken, dan weet jij ook wat het verschil is. Stuur maar een PB als je wilt afspreken.

Oh jaa, ja dat lijkt mij wel wat. Naar hoeveel pk'tjes kan mijn edition dan worden gebracht? En wat zijn de verbeteringen?

Falcon

Donateur
Waarom kijk je zelf niet even op de website van JD.. daar staan dit soort zaken gewoon vermeld.

Bovenaan Onderaan