[O2] ingebouwde carkit of niet??

Yordi

Nieuw lid
Goedemiddag,

Sinds kort rij ik ook een O2, hier heb ik in het menu op mijn dashboard de optie phone on/off.. echter doet deze functie verder niets...

Weet iemand hoe dit zit? zit er nu wel of geen bluetooth carkit in?? en is er een carkit aan te koppelen???

Alvast bedankt.

Yordi

Nieuw lid
haha dat weet ik allemaal niet..
Octavia 1.9 TDI uit 2008.
Radio zonder navigatie.. volgens mij gewoon basis..

Kun je hier wat mee?

Rallye

Forumguru
haha dat weet ik allemaal niet..
Octavia 1.9 TDI uit 2008.
Radio zonder navigatie.. volgens mij gewoon basis..

Kun je hier wat mee?

Waarschijnlijk nog de Stream. Staandaard dus geen carkit. Kun je een foto posten zodat we je verder kunnen helpen?

Yordi

Nieuw lid
Klopt, staat wel iets van Stream op inderdaad..
Ik vermoed ook dat er geen carkit in zit.. maar daarom vind ik het juist raar dat er een optie in het menu is met phone on/off...

Octavia_II

Actief lid
Gewoon met een bluetooth telefoon in de auto gaan zitten en zoeken naar "SKODA_UHV", dan weet je direct of je een bt-carkit heb of niet ....:crazy:

Groet,

Charlie

nomad

Senior Member
En mocht je een maxi-dot display hebben en toch geen bluetooth hebben kun je er altijd een Fiscon basic in kwijt. Dan heb je de bediening op je maxidot en er verder geen omkijken meer naar.

Gieliovd

Forumguru
Ik voel hem komen!

Of je pakt zoals gezegd de Kufatec Fiscon.
Ik heb deze er sinds dit weekend in zitten en zal deze week een mooie review voor jullie maken.
Kwaliteit is super. 100% integratie met Columbus of Bolero en stuurwielbediening.

Rallye

Forumguru
Klopt, staat wel iets van Stream op inderdaad..
Ik vermoed ook dat er geen carkit in zit.. maar daarom vind ik het juist raar dat er een optie in het menu is met phone on/off...

Zo raar is dat niet. Het geeft in ieder geval mogelijkheden als er een carkit wordt ingebouwd.

Yordi

Nieuw lid
had ook al eens gezocht met bluetooth.. maar was niets te vinden!

Wat is een maxidot display???

nomad

Senior Member
had ook al eens gezocht met bluetooth.. maar was niets te vinden!

Wat is een maxidot display???

Dat is het grote display tussen je tellers. Met witte letters waarop alle gegevens van de boordcomputer worden weergegeven.
Niet het halve displaytje in het groen.

Bovenaan Onderaan