LenK
Forumguru
Tot en met augustus 2007 was iets meer dan de helft van de in Nederland verkochtte Skoda's een O2.
Fabia komt tot verdienstelijke 37%.
De Roomster heeft de door mij eerder voorspelde marginale rol gekregen, slechts 10% over 8 maanden en nog steeds dalende.
En de Superb is nooit een hoogvlieger geweest, zeker niet in zijn nadagen. Die komt niet verder dan 2%.
De Fabia blaast dus zijn partijtje mee. Maar om het record van de Fabia 1 in 2001 te overtreffen moet er nog heel wat verkocht worden (dat was 5260 over heel 2001. Tot nu toe in 2007 staat de teller op 2639). Destijds was de Fabia de trekker voor Skoda in Nederland (2/3 was toen Fabia), maar sinds de Octavia door de leasemarkt ontdekt is zijn de rollen omgekeerd.
Hogere fiscale bijtelling is voor de leasemarkt als geheel ongunstig, maar kan weer wel meer mensen richting Skoda loodsen. Toch nog altijd voordeliger dan je weet wel welke merken.
Bron: Bovag en Autoweek
Fabia komt tot verdienstelijke 37%.
De Roomster heeft de door mij eerder voorspelde marginale rol gekregen, slechts 10% over 8 maanden en nog steeds dalende.
En de Superb is nooit een hoogvlieger geweest, zeker niet in zijn nadagen. Die komt niet verder dan 2%.
De Fabia blaast dus zijn partijtje mee. Maar om het record van de Fabia 1 in 2001 te overtreffen moet er nog heel wat verkocht worden (dat was 5260 over heel 2001. Tot nu toe in 2007 staat de teller op 2639). Destijds was de Fabia de trekker voor Skoda in Nederland (2/3 was toen Fabia), maar sinds de Octavia door de leasemarkt ontdekt is zijn de rollen omgekeerd.
Hogere fiscale bijtelling is voor de leasemarkt als geheel ongunstig, maar kan weer wel meer mensen richting Skoda loodsen. Toch nog altijd voordeliger dan je weet wel welke merken.
Bron: Bovag en Autoweek