O2 met ABT tuning = extra logo op achterklep?

Navond,

Vandaag kwam mij een zeer nieuwe O2 voorbij met op de achterklep een logo van "ABT Tuning" achter op de klep. Logo was rechthoekig, ronde hoeken, zwarte achtergrond, rode letters en laag siliconen erover.

Mijn eerste vraag is dan ook af dat logo origineel is en bij het chippen via de dealer door ABT wordt geleverd of dat het een eigen creatie is.

Tweede vraag is of er uberhaupt wel een extra logo wordt geleverd waneer je de O2 tuned via dealer en dan ABT?

Ik hoor graag van jullie.

Ik weet het niet van Skoda, maar wel van Seat.

Mijn eerste Alhambra diesel heb ik via de dealer "officieel" laten chiptunen, dit gebeurt dan bij Pon met inderdaad software van Abt, de VAG huistuner.
Als onderdeel van de oplevering krijg je dan een Abt logo, in mijn geval bestond dat uit de chroomkleurige letters ABT.
Deze heb ik toen maar onder de motorkap op de motorcover geplakt

heavy

Actief lid
Als het wordt geleverd zal ik het er niet opplakken, zit het er op haal ik het eraf.
Net een Golf 1,3 GTI

MarcoO2

Forumguru
Het logo wat BIGGS omschrijft, is niet het standaard logo van Abt wat je erbij krijgt als je door Abt laat tunen. Misschien was die O2 een auto van (een vertegenwoordiger van) Abt?

Hetzer

Forumguru
klopt en dat is het enige orginele logo, dat wat jij hebt gezien biggs is niet orgineel.

Huyzen

Lid
user2586_pic73_1211910897.jpg

Als je via de dealer laat tunen bij Abt krijg je een logo (ik wel tenminste), zie foto van mijn vorige auto. Achteraf beetje spijt dat ik hem erop geplakt heb...

VEEJAY

Forumguru
Heb 2 JD engineering logo's gehad na tunen. Toch maar niet erop geplakt, kale kontje is leuker.

Thanks heren, ik kwam hem vandaag weer tegen en er stond ABT POWER....niet mooi, ik dacht gelijk aan DANOONTJE....

Constant

Erelid
Ik heb mijn ABT logo nooit mogen ontvangen, was niet ontvangen door de dealer, ben het daarna vergeten na te vragen maar zo te horen kan ik het logo best missen.

SweetRevenge

Actief lid
Lijkt wel een officieel ABT logo te zijn. Fotootje hieronder komt van de A-point site. Hele setje kost €27.95.
Denk echter wel dat het zilver/rood logo voor de grill bedoeld is, niet op de achterklep.

DSC04663_1.JPG

Kan dus best wel een gechipte O2 zijn, of niet.

sitechris

Donateur
Hoeft niet. Check even je onderhoudsboekje of er een abt stempel in staat. Dan weet je of je auto is getuned.

Bovenaan Onderaan