O2 officieel inbouwframe voor 1din radio probleem.

Slider

Forumguru
Hoi allemaal,

Ik heb nu een Audio Stream MP3 in mij O2, en ik moet echt USB/SD functie terug krijgen.
Ja er zijn van die kastjes om op je cd changer aan te sluiten, maar die werken in de praktijk meestal slecht.

Mijn radio heb ik uit mijn Golf 4 gered toen ik die omruilde voor de O2. En wil ik graag weer inbouwen.
Er zijn veel after market sets te vinden, die ik niet erg geschikt vind en vooral, niet mooi zijn.

Graag wil ik dit:
pic_AZO600002A.jpg

Dit is artikelcode AZO00002A. Dit zijn 3 onderdelen.
- Frontplate
- 1din frame met vakje.
- ISO kabel set. (niet op de foto te zien)

Nu heb ik die kabel set niet nodig. Best, is een set, jammer dan.
Maar ik heb ook Climate Control. Dat is een andere frontplate dan de hier getoonde Climatronic versie.

In ETKA gevonden, AZO600003.
Ik naar de VW dealer in Gorcum, vond het artikel op mijn aanwijzing en in bestelling gezet.

Ik ga het ophalen, hebben ze de 00002A besteld, niet de 00003.
En dat past dus niet. Zij navragen bij PON, is de AZO600003 niet meer te bestellen!

Dus ik zou nu de 00002A moeten bestellen en los een juiste frontplate moeten aanschaffen.
Heb ik een dure set waar ik alleen de 1 din houder van nodig heb.....

Ik kan dat frame los gewoon niet vinden, weet iemand hier toevallig of daar aan te komen is?
Ook al die Tsjechische sites hebben het niet naar het lijkt :(

Slider

Forumguru
Ja, maar nog niet gevonden. Probleem is ook, dat dit nooit standaard is geleverd, de eigenaar had dit net als ik zelf moeten aanschaffen. Zijn maar weinig mensen die dit doen, dus ook weinig 2de hands te vinden.

EdK

Forumguru
tsja dan blijft dealer over.
voorfront is zo'n 40 euro, dit heb ik zelf voor een Yeti onlangs bij mijn dealer gehaald

Slider

Forumguru
De set, verkeerde dus, is €60. Waar ik frontplate en kabel set van kan weg gooien. Alleen voor stukje gegoten plastic.
Dan €40 extra voor juiste frontplate.

Ik zoek nog wel verder :)

Zwapp

Forumguru
Ik heb na aanschaf van mijn o2 de radio vervangen door een audience van skoda. Heb dus een complete set voor enkel din liggen. Stuur maar ff een pm als je interesse hebt!

Slider

Forumguru
PM (als het goed is) verstuurd :) Dit forum noemt het vreemd, Conversatie toch? Iets anders kon ik niet vinden.

Kiswum

Forumguru
Goed voor je dat je het frontje hebt gevonden (het ziet er zo simpel en standaard uit, vreemd dat hij niet zo goed leverbaar is)
Je moet ook even denken aan de ACC/geschakelde spanning aansluiting + Fakra naar normale radioaansluiting + metaal inbouwframe (+ eventueel besturing van je stuur).

De frontframe hoef je overigens niet te vervangen, je nieuwe 2din frame gaat hier gewoon in.

Meer info om de radio te vervangen is hier te vinden, voor overige vragen kun je me een PM/conversatie sturen :D
http://www.skodaforum.nl/forum/threads/stream-radio-vervangen-o2.20014/

Slider

Forumguru
Goed voor je dat je het frontje hebt gevonden (het ziet er zo simpel en standaard uit, vreemd dat hij niet zo goed leverbaar is)
Je moet ook even denken aan de ACC/geschakelde spanning aansluiting + Fakra naar normale radioaansluiting + metaal inbouwframe (+ eventueel besturing van je stuur).

De frontframe hoef je overigens niet te vervangen, je nieuwe 2din frame gaat hier gewoon in.

Meer info om de radio te vervangen is hier te vinden, voor overige vragen kun je me een PM/conversatie sturen :D
http://www.skodaforum.nl/forum/threads/stream-radio-vervangen-o2.20014/

Nou, ik heb al een Nokia CW7 carkit in de auto, zo kocht ik hem. Dus schakeld al zelf uit met contact, dus ergens heb ik al geschakelde 12V. Mijn radio die ik ga gebruiken heeft al BT carkit ingebouwd, dus denk dat de Nokia er uit gaat.
Frontframe moet ik helaas wel vervangen. Heb nu de Stream MP3 van Skoda. 1din frame heeft de pasvorm van Columbus en dergelijke, die is wat ik kan uitzoeken, anders dan de stream mp3 vorm.

Bovenaan Onderaan