Slider
Forumguru
Hoi allemaal,
Ik heb nu een Audio Stream MP3 in mij O2, en ik moet echt USB/SD functie terug krijgen.
Ja er zijn van die kastjes om op je cd changer aan te sluiten, maar die werken in de praktijk meestal slecht.
Mijn radio heb ik uit mijn Golf 4 gered toen ik die omruilde voor de O2. En wil ik graag weer inbouwen.
Er zijn veel after market sets te vinden, die ik niet erg geschikt vind en vooral, niet mooi zijn.
Graag wil ik dit:
Dit is artikelcode AZO00002A. Dit zijn 3 onderdelen.
- Frontplate
- 1din frame met vakje.
- ISO kabel set. (niet op de foto te zien)
Nu heb ik die kabel set niet nodig. Best, is een set, jammer dan.
Maar ik heb ook Climate Control. Dat is een andere frontplate dan de hier getoonde Climatronic versie.
In ETKA gevonden, AZO600003.
Ik naar de VW dealer in Gorcum, vond het artikel op mijn aanwijzing en in bestelling gezet.
Ik ga het ophalen, hebben ze de 00002A besteld, niet de 00003.
En dat past dus niet. Zij navragen bij PON, is de AZO600003 niet meer te bestellen!
Dus ik zou nu de 00002A moeten bestellen en los een juiste frontplate moeten aanschaffen.
Heb ik een dure set waar ik alleen de 1 din houder van nodig heb.....
Ik kan dat frame los gewoon niet vinden, weet iemand hier toevallig of daar aan te komen is?
Ook al die Tsjechische sites hebben het niet naar het lijkt
Ik heb nu een Audio Stream MP3 in mij O2, en ik moet echt USB/SD functie terug krijgen.
Ja er zijn van die kastjes om op je cd changer aan te sluiten, maar die werken in de praktijk meestal slecht.
Mijn radio heb ik uit mijn Golf 4 gered toen ik die omruilde voor de O2. En wil ik graag weer inbouwen.
Er zijn veel after market sets te vinden, die ik niet erg geschikt vind en vooral, niet mooi zijn.
Graag wil ik dit:
Dit is artikelcode AZO00002A. Dit zijn 3 onderdelen.
- Frontplate
- 1din frame met vakje.
- ISO kabel set. (niet op de foto te zien)
Nu heb ik die kabel set niet nodig. Best, is een set, jammer dan.
Maar ik heb ook Climate Control. Dat is een andere frontplate dan de hier getoonde Climatronic versie.
In ETKA gevonden, AZO600003.
Ik naar de VW dealer in Gorcum, vond het artikel op mijn aanwijzing en in bestelling gezet.
Ik ga het ophalen, hebben ze de 00002A besteld, niet de 00003.
En dat past dus niet. Zij navragen bij PON, is de AZO600003 niet meer te bestellen!
Dus ik zou nu de 00002A moeten bestellen en los een juiste frontplate moeten aanschaffen.
Heb ik een dure set waar ik alleen de 1 din houder van nodig heb.....
Ik kan dat frame los gewoon niet vinden, weet iemand hier toevallig of daar aan te komen is?
Ook al die Tsjechische sites hebben het niet naar het lijkt