Cornerlights activeren
Bij mij stonden de Cornerlights niet geactiveerd, hoewel dit wel aangevinkt stond in het Maxidot menu waren deze lichten niet zichtbaar tijdens het inschakelen van de linker of rechter knipperlichten, dit was ook het geval tijdens het naar links en rechts draaien van het stuur. Bij de Skoda dealer werd mij verteld dat deze optie niet beschikbaar was, zelfs op de Elegance, omdat de inrichting van de Xenon lampjes al over AFL beschikt. Er zou zelfs door Skoda/PON een wijziging worden doorgevoerd zodat Cornerlight niet meer bij het standaardpakket behoort.
Dit vond ik zo'n BS verhaal en kon het eigenlijk ook niet hebben dat op een Fabia (no offense, mijn volgende eigen auto wordt hoogstwaarschijnlijk een Fabia) die meer dan 10K goedkoper is dit wel kon. Ben met de VAG-Com kabel zelf aan de slag gegaan nadat ik hier een forum bericht had gelezen en ja hoor, gewoon werken.
Verder heb ik zelf nog het verborgen menu geactiveerd op de RNS-510. Leuk om een keer gezien te hebben maar ik doe er verder bar weinig mee.
Persoonlijk ben ik het vertrouwen in dealers verloren dus laat je niet afschepen met verhalen die glashard worden ontkracht hier op dit forum, volkomen off-topic ik weet het.