O2 RS-line ? >>

Frankie

Actief lid
mijn collega welke in Belgie woont overweegt een O2 (denkt ook nog aan b.v. kale A4). Met de prijzen in BE en het leasebudget moet zelfs een O2 TDI RS morgelijk zijn. Leuk voor hem, frustie voor ons /forum/images/graemlins/smirk.gif Maar goed.. nu mailt ie me vrijdag over en zgn O2 "RS-line". Geen RS maar wel sommige optische kenmerken ervan. Zou op elke motor variant mogelijk zijn.. Weten jullie daar meer van of is dit alleen in BE ?

Frank

Jpoers

Lid
dat ik wil wel maar kan niet,
dat gebeurt meestal ook met van die opgetuigde golfjes of honda's. een 1.6 of kleiner en dan volhangen met tupperware.

het tegenovergestelde vind ik mooier. heerlijk anoniem maar wel supersnel. of discreet getuned. aka AMG van benz.

Daniel

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

dat ik wil wel maar kan niet,een 1.6 of kleiner en dan volhangen met tupperware.

[/ QUOTE ]

En wat doen die chrome pook,deurhendels dan op jou auto /forum/images/graemlins/grin.gif

Jpoers

Lid
dat heeft toch niks met uiterlijk vertoon te maken.
de deurhendels (binnenzijde) zaten er al op en geven een chique uitstraling, heb mijn pook laten vervangen door een leren/chromen exemplaar omdat mijn vorige gebarsten was.

en zoals ik zei. Discrete tuning. Niet Enorme vleugels en andere soort spoilers.
maar dit is een smaak, als iemand dit mooi vind dan moet die dat toch zelf weten.

Hetzer

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Jpoers</font><hr />

maar dit is een smaak, als iemand dit mooi vind dan moet die dat toch zelf weten.

[/ QUOTE ]

Hulde /forum/images/graemlins/worshippy.gif

p.s

ik vind dat trouwens helemaal niet verkeerd zo'n Rs-line, ben alleen bang dat het in Nederland niet komt!

Bovenaan Onderaan