[O2] Stream doet niks meer...

De stream van mijn O2 geeft bij het inschakelen de melding 'disc error', maar als je de cd wilt uitwerpen 'no disc'.:shocked:
Het heeft blijkbaar ook als gevolg dat de radio ook niet meer werkt en totaal geen geluid meer geeft. De voorkeuzezenders blijven ook niet meer opgeslagen want de radio gaat uit zichzelf weer de volgende zender zoeken. En nog steeds geen geluid.:1884:

Er zit wel een cd in, maar die krijg ik er niet meer uit. Weten jullie een manier, anders dan een geweldadige actie, hoe ik de stream weer aan de praat krijg?

Alvast bedankt voor de reacties!:xyxthumbs:

haggard

Senior Member
Uitbouwen en openmaken is de enige remedie om de CD er weer uit te krijgen... Mocht je radio echt overleden zijn... Ik heb nog een stream (zonder mp3) hier liggen nadat ik een Eonon E1053 in mijn Octavia heb geplaatst...

Rallye

Forumguru
Ik heb ook eens gehad dat er een CD in mijn Stream bleef steken. Op de een of andere manier kwam hij binnen tegen de rand van de invoersleuf aan. Met de punt van mijn zakmes kon ik de rand van de CD naar beneden drukken zodat de CD er wel uitging.

Wel vreemd overigens dat de radio het ok niet meer doet. Dat was bij mij niet zo. Als hij de CD niet kan vinden gaat de radio gewoon aan. Zou je een probleem met de voeding hebben?

cvegreen

Forumguru
Ik vrees dat je radio overleden is . In de vectra hebben we ook zo iets voor gehad . De navigatie cd bleef maar draaien en draaien , maar navigeren deed hij niet , de radio had toen ook kuren met zijn voorkeurzenders . Gevolg , nieuwe radio erin met navi en al kostenplaatje meer dan 2000€ . Hopelijk kost uwen radio minder .

Ok, thanks. Het zal dus een beetje peuteren worden en als dat niet werkt uitbouwen. Ik zal het aanbod van Haggard uiteraard in het achterhoofd houden.
By the way, in het scherm verschijnt nog wel het plattegrondje van de auto als de parkeersensoren actief worden. Dat werkt dus wel!

Ik hou jullie op de hoogte :bye:

cvegreen

Forumguru
Ik hoop echt voor u dat ik ongelijk heb hoor . Hopelijk werkt je radio terug perfect na het uit futselen van je cd.

Tja, nu heeft mijn vrouw de auto vanmorgen meegenomen en blijkt dat alles weer normaal werkt. Ik heb wel snel de cd uitgeworpen, maar ik heb helemaal geen idee wat het geweest kan zijn. Bedankt voor jullie tips & tricks! Ik hoop er maar het beste van....:ahum:

Bovenaan Onderaan