[O2] Switchen van Media / Audio via Maxidot?

mister9

Actief lid
Hallo,

In mijn O2 zit de columbus. En als de radio speelt, kan ik natuurlijk op de knop MEDIA van de columbus drukken om toegang te krijgen tot bv de muziek op de harde schijf. Maar kan ik ook switchen van radio naar Media (harde schijf) via de maxidot. Want als ik nu op het maxidot op Audio klik, krijg ik keurig de radiozender te zien die op dat moment speelt, en ik kan ook netjes van radiostation wisselen, maar kan ik ook vanuit daar naar de muziek op de harde schijf switchen?
Anders moet ik tijdens het rijden alsnog met mijn handen aan de columbus zitten om muziek vanaf de hd af te spelen.

Bakkertje

Forumguru
Zie vanaf pagina 116 van je handleiding..
Daar kun je lezen dat er 2 soorten multifunctionele stuurwielen zijn. 1 voor het bedienen van het radio- en navigatiesysteem en 1 (vanaf pagina 121) stuurwiel voor de bediening van je telefoon. Met die eerste kun je door op het cirkelvormige knopje te drukken van audiobron wisselen. Met het andere stuur zit daar een telefoonsymbool en daarmee kun je de telefoonfuncties bedienen.

Ik wil het juist andersom, bij mij is achteraf een carkit ingebouwd en ik zou graag de telefoon functie willen gebruiken in plaats van het wisselen van audio-bron. Dus mocht je dat echt graag willen (boven de telefoonfunctionaliteit) dan geef maar een seintje, ik zou m'n stuur graag willen ruilen met je ;)

mister9

Actief lid
Ik heb inderdaad een telefoontje zitten daar. Zag het inderdaad in de handleiding staan, maar vraag me nu dus af hoe ik kan wisselen van audiobron, aangezien ik dat cirkelvormpje niet heb, maar een telefoontje...

Bakkertje

Forumguru
Zonder herprogrammering van je stuur gaat het sowieso niet.. De knop die die functie heeft heeft bij jou een andere functie.
Het aanbod blijft staan ik wil best ruilen hoor :xyxthumbs:

mister9

Actief lid
Toch raar? Dat alles handfree kan gebeuren, maar ik voor het veranderen van audio alsnog met mijn handen aan de columbus moet zitten tijdens het rijden?

Klaasje

Forumguru
Je kunt ook de voice control gebruiken. Knopje op stuur indrukken en dan media zeggen. Schakeld ie ook om.

Bovenaan Onderaan