Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[O2] wanneer wordt er een nieuwe kaartupdate verwacht?
Weet iemand wanneer er een nieuwe kaart voor de columbus wordt verwacht?
In Oktober/november krijg ik mijn nieuwe auto en wil er wel voor zorgen dat ik van de dealer de nieuwste kaart ontvang.
Meestal rond oktober/november, maar Pon eist van de dealers dat ze eerst hun oude voorraad opmaken voordat ze nieuwe krijgen, dus waarschijnlijk krijg je nog even het oude kaartmateriaal mee, wat dan al bruim 2 jaar oud is.
maar Pon eist van de dealers dat ze eerst hun oude voorraad opmaken voordat ze nieuwe krijgen, dus waarschijnlijk krijg je nog even het oude kaartmateriaal mee, wat dan al bruim 2 jaar oud is.
Logisch toch, de bakker verkoopt ook eerst zijn oude brood voor hij het verse op de plank legt !!
Belachlijke situatie, omdat hun te groot inkopen , ben jij de pineut met nieuw navi systeem en oude kaarten
[MODERATORBREAK]Niet onnodig quoten aub[/MODERATORBREAK]
Te gek voor woorden. Bij TT krijg je de nieuwste kaarten online
waarom hier niet !! Omdat het inbouw is.
Firmware versie van je Columbus kun je zien mits het servicemenu is vrijgeschakeld door de setup-knop ca. 20 seconden ingedrukt te houden. Eerst komt na een seconde of 5 het radio-menu en bij langer indrukken zou dan het setup menu moeten verschijnen.
Ja ik weet hoe het eruit ziet. In mijn vorige O2 werkte het wel via de setup knop. Nu werkt het niet en heb hem geprobeerd via mijn VAG-com vrij te schakelen in kanaal 50. Helaas werkt het dan nogsteeds niet.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.