Indien je kiest voor elektrisch openen en sluiten v/d koffer, kan je de max. Hoogte kiezen dat die opengaat.
Hoe je het juist moet doen, weet ik niet meer( de dealer deed dat voor mij), maar de wagen staat ondergronds en ikzelf ben maar 1,73m. Dus zo heel hoog moet die voor mij niet gaan
kzou het slot eens door de dealer laten controleren. Hier valt hij zachtjes in het slot. Moeten absoluut de koffer niet hard toeslaan.Heb ik achter de rs te bestellen maar te weten gekomen dat je de elektr. koffer kan instellen in hoogte
Heb een manuele genomen omdat ik bang was dat de elektrische tegen de carport/garage ging bokken (manuele hou je gewoon tegen met de hand he)
Maar de manuele koffer is een stuk miserie! 90% van de keren is hij niet volledig dicht. Je moet hem keihard toeslaan dat ik soms denk dat mn achteruit stuk gaat vliegen! Met mn audi en de vrouw haar golf 6 break toch dat probleem niet gehad..
Heb ik achter de rs te bestellen maar te weten gekomen dat je de elektr. koffer kan instellen in hoogte Heb een manuele genomen omdat ik bang was dat de elektrische tegen de carport/garage ging bokken (manuele hou je gewoon tegen met de hand he)
thx voor de tip ivm het staalkabeltje...
ik heb ook de electrische sluiting achterwege gelaten wegens schrik beschadiging!
Maar de manuele koffer is een stuk miserie! 90% van de keren is hij niet volledig dicht. Je moet hem keihard toeslaan dat ik soms denk dat mn achteruit stuk gaat vliegen! Met mn audi en de vrouw haar golf 6 break toch dat probleem niet gehad..
kzou het slot eens door de dealer laten controleren. Hier valt hij zachtjes in het slot. Moeten absoluut de koffer niet hard toeslaan.