O3 contactloos opene/sluiten van ramen

Santi

Lid
In Mijn O3 Wil ik graag de elektrische ramen kunnen bedienen zonder sleutel in het contact slot te moeten steken. Was bij Mijn golf 6 wel mogelijk en in een A4 kan het ook, maar dealer zegt dat dit voor de O3 niet mogelijk is. Heb al de nodig Zoek criteria ingevuld maar kom op dit gebied niets tegen.

Heb ook in eerder topics items gelezen dat het pano dak niet werkt op de regen sensor. Is dat nog steeds zo?

Met vriendelijke groet,
Lennart

Emporionelis

Forumguru
Gaat dat niet gewoon via je afstandsbediening? lang drukken op ontgrendelen voor ramen open en vergrendelen voor ramen sluiten?

Marcooctavia

Forumguru
In Mijn O3 Wil ik graag de elektrische ramen kunnen bedienen zonder sleutel in het contact slot te moeten steken. Was bij Mijn golf 6 wel mogelijk en in een A4 kan het ook, maar dealer zegt dat dit voor de O3 niet mogelijk is. Heb al de nodig Zoek criteria ingevuld maar kom op dit gebied niets tegen.

Heb ook in eerder topics items gelezen dat het pano dak niet werkt op de regen sensor. Is dat nog steeds zo?

Met vriendelijke groet,
Lennart

Beste Lennart,

Het is zo in te stellen dat je ramen voor een bepaalde tijd zijn te bedienen na het uitzetten van het contact.
Ramen sluiten is niet mogelijk met een regen sensor van een auto van eind 2014 tot en met nu. Een paar nieuwe soms wel. Ik kan de sensor vervangen voor je voor een sensor die wel te progameren is voor regensluiten.
Voor meer info pb.

Marco.

Bovenaan Onderaan