Tommie-boy
Actief lid
Afijn, heb mijn auto eindelijk weer terug naar aanleiding van een nogal luidruchtige versnellingsbak en koppeling (ander topic), nu doet nog 1 ledje van het remlicht het nog maar. Even gechecked, er staat gewoon spanning op, dus 3e remlicht stuk. Nieuwe gehaald (duur onderdeel overigens (94,50(!)) en getest, werkt naar behoren. Overigens is de andere ledbalk waarschijnlijk naar de vaantjes gegaan door vocht (kwam er uit gelopen toen ik op zoek ging naar de schroefjes)
Nu de uitdaging - de Greenline heeft een spoiler achterop (geen idee hoe dat bij andere combi's is), het remlicht zit daar in weggewerkt. Voorzover ik foto's kan maken zit er een imbus schroefje in, volgens diverse catalogi onderdeelnummer N 10515003 wat zou bevestigen dat het een imbus is. De hamvraag is nu, welke maat imbus zou dit moeten zijn en wat is de meest praktische manier om hem los te maken. Hoe ik ook probeer, ik krijg geen grip op de imbus en dus gaat ie niet los Iemand tips?
Nu de uitdaging - de Greenline heeft een spoiler achterop (geen idee hoe dat bij andere combi's is), het remlicht zit daar in weggewerkt. Voorzover ik foto's kan maken zit er een imbus schroefje in, volgens diverse catalogi onderdeelnummer N 10515003 wat zou bevestigen dat het een imbus is. De hamvraag is nu, welke maat imbus zou dit moeten zijn en wat is de meest praktische manier om hem los te maken. Hoe ik ook probeer, ik krijg geen grip op de imbus en dus gaat ie niet los Iemand tips?