O3 hulp bij achteruitrij camera montage

Janno

Forumguru
Iemand hier die deze install voor mij kan doen? Ik heb de geprogrammeerde camera al liggen vanuit vwmodul. Helaas moet het gat voor montage wel vergroot worden. Hoor het graag.

Janno

Forumguru
Het is OEM inderdaad, ik heb Antera al eens gevraagd, maar hij kon helaas niet helpen met het gat groter maken...

EdK

Forumguru
Maar dat is toch iets dat je ervoor zelf al kunt voorbereiden ?
En doe als gat groot genoeg is de camera erin en dan werkt de rest weer buiten de camera die dan @Antera dan wel kan doen
Vermoed dat @Antera het gat niet wil maken vanwege schade lak en roesten bij slecht afwerken blank metaal. ( risico voor hem te groot)

HarrieSkoda

Forumguru
@Janno zoals gezegd wil ik je best helpen! Ik heb het nu bij 3 auto’s gedaan.

Feit blijft wel dat het op eigen risico is. Kun je bij mij in de buurt direct door voor codering:).

• Leuk
Waarderingen: EdK

1983jeroen

Forumguru
Als niemand het aandurft om het gat te vergroten kun je altijd nog een andere camera kopen.
Ik heb er een Chinese in die plug and play was. Paste perfect in het gat en geeft goed genoeg beeld. Bij weinig licht wat vage kleuren, maar overdag prima.

Janno

Forumguru
Ja, het gat vergroten is ook mijn main issue met deze install. Je hebt gelijk over de reden @EdK en uiteraard begrijpelijk.

@1983jeroen Ik heb de camera al liggen en ben meer van de OEM oplossingen indien mogelijk, anders was dat inderdaad ook een optie geweest.

Ik zal nog even wachten, wellicht dat er iemand is die het aandurft. Anders ga ik het toch maar eens zelf wagen, al dan niet met jou @HarrieSkoda ;)

EdK

Forumguru
Tsja wat kan er fout gaan als je de plek eerst goed afplakt met schilderstape en dan aftekenen en 10x controleren en dan met een dremel met klein slijpschijfje op maat slijpt.
Uiteraard ook de lak rondom waar de vonken kunnen komen goed afdekken, anders brand het zo je lak in en dan heb je na één regenbui een roestbruin gespikkelde wagen....

Bovenaan Onderaan